חיפוש

חוות דעת רשלנות רפואית שיניים – כיצד ניתן לקבל?

טיפולי שיניים הם טיפולים נפוצים ופופולאריים בקרב כלל האוכלוסייה, ילדים ומבוגרים כאחד וכשהם אינם עומדים בסטנדרטים הרפואיים המקובלים, הרי שבהחלט תיתכן עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית. כדי לבסס עילה זו, מומלץ שתהיה ברשותכם חוות דעת של רופא שיניים מומחה

 

מהי רשלנות רפואית?

מטבע היותנו בני אדם, כולנו נזקקים בשלב כזה או אחר בחיינו לקבל טיפול רפואי בגין מקרים שונים ומגוונים, כאשר לצד הציפייה, ההגיונית למדי, לקבל טיפול רפואי הולם, שייתן מענה לבעיה הרפואית שלנו, אנחנו עדיין לוקחים בחשבון את האפשרות המסוימת, שהטיפול לא יפתור את הבעיה במלואה, אם בכלל.

אך כאשר מדובר בנזקים שנגרמו במהלך הטיפול הרפואי, שמקורן ברשלנות רפואית, מדובר במקרה לא סביר ובלתי מתקבל על הדעת, אשר בגינו ניתן לתבוע את האחראים ולקבל פיצויים בהתאם. ההגדרה של רשלנות רפואית היא כל מקרה בו הרופא, או מי מאנשי הצוות הרפואי, חרגו מנורמות הטיפול הסבירות והמקובלות, לרבות אבחון שגוי.

 

רשלנות רפואית שיניים

למעשה, רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל תחום רפואי, כאשר בין מקרי הרשלנות הרפואית הנפוצים, נמצאים מקרי רשלנות רפואית בשיניים, העלולים לגרום לנזקים חמורים, החל מנכות ועד מקרי מוות קיצוניים וכן לגרור הוצאות יקרות ומשמעותיות.

בהתאם לטיפולי השיניים הרבים והמגוונים, ניתן למצוא גם מקרי רשלנות רפואית שונים, המתחילים מפענוח שגוי של צילומי שיניים והמלצות על דרכי טיפול שגויות ועד ביצוע פעולות רפואיות לקויות, באופן שגרם לנזקים משמעותיים.

 

חוות דעת רשלנות רפואית שיניים

סביר להניח כי עגמת הנפש והנזקים שנגרמו לא יישכחו במהרה, אם בכלל, אך לפחות ניתן למצות את הדין עם האשמים ולהגיש תביעת רשלנות רפואית, כנגד המוסד הרפואי בו בוצע הטיפול ובמקרים מסוימים אף כנגד הגורם הרפואי עצמו שהיה אחראי על הנזק.

כדי לבסס את תביעת רשלנות רפואית שיניים שלכם, חשוב להגיע לבית המשפט עם חוות דעת רשלנות רפואית שיניים מרופא מומחה, באופן שיחזק ויבסס את הטענות שלכם, כפי שתוכלו לראות באתר http://www.forum-md.co.il. חוות דעת כזו צריכה לכלול את תקציר המקרה ולהוכיח בצורה אובייקטיבית את הקשר הסיבתי שבין הטיפול לנזקים שנגרמו.

 

כיצד ניתן לקבל חוות דעת בגין רשלנות רפואית שיניים?

את חוות הדעת הרפואית ניתן לקבל באמצעות פנייה ישירה לרופא שיניים מומחה (ניתן לברר דרך קופות החולים או ביטוח הבריאות שלכם האם קיימת השתתפות במימון) או באמצעות עורכי דין וחברות מקצועיות המתעסקות בתחום, המעניקים מגוון שירותים נלווים וליווי מקיף.

חוות דעת רפואית מהווה שיקול דעת מכריע בהחלטת בית המשפט ולכן, מומלץ לוודא כי מדובר בחוות דעת אובייקטיבית ומקיפה, הכוללת ניסוח מלא ומדויק של הפגיעה שנגרמה, לרבות אחוזי הנכות.

 

לסיכום

רשלנות רפואית שיניים יכולה להתרחש במגוון דרכים, החל משלב האבחון ועד שלבי הטיפול עצמם, כאשר בגין נזקים אלו ניתן להגיש תביעת נזיקין. כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב ומומלץ להיעזר בחוות דעת רפואית מתאימה, אותה ניתן לקבל ישירות מרופא שיניים מומחה, או באמצעות עורכי דין וחברות מקצועיות המתעסקות בתחום.

רפואת שיניים

אולי תאהבו גם את

נוטריון בהסכם ממון
מה תפקיד הנוטריון בהסכם ממון?

להסכמי ממון יש תפקיד משמעותי בהיבטים שונים של חיינו, בחיים הפרטיים והעסקיים. בעסקאות אלו, תפקידו של נוטריון הופך להיות מכריע בהבטחת הלגיטימיות, האותנטיות וההגינות של

קראו עוד »
תביעה בגין נזקי גוף
מהי תביעת נזקי גוף?

מדי יום אנשים מועדים, נפצעים ועוברים תאונות בבית ומחוצה לו. כאשר מדובר בגוף או באדם פרטי שגרמו לרשלנות ניתן להגיש נגדם תביעת נזקי גוף ולקבל

קראו עוד »