חיפוש

האם כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה לפני הגשת תביעה?

לא פעם אנחנו שומעים על מכרים שלנו שמתלבטים אם לפנות אל עורך דין לתאונות עבודה בעקבות תאונה שעברו. ברוב המקרים, ההתלבטות נובעת מתוך אי נעימות אל מול המעסיק מסיבות שונות. אנחנו כאן בשביל להגיד לאותם אנשים שסבורים כך שאין קשר בין השניים. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את כל המידע הנוגע לכדאיות בפניה אל עורך דין לפני הגשת תביעה.

 

מהי ההגדרה של תאונת עבודה?

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת – האם כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה לפני שאתם מגישים תביעה? כדאי שנציג בפניכם את ההגדרה של תאונת עבודה. שכן, לא פעם, אנחנו שומעים על אנשים שסבורים שתאונת עבודה היא מצב מסוים, בזמן שתאונת עבודה היא בעצם כמה התרחשויות שונות. הנה מצבים שיכולים להיחשב כתאונת עבודה:

  • תאונה שאירעה בעת שהות במקום העבודה (במשרד, חנות וכו')
  • תאונה שאירעה בדרך למקום העבודה או ממנו אל הבית
  • תאונה שאירעה במהלך יציאה ממקום העבודה לסידורים למטרות עבודה

 

אז כדאי לפנות לעורך דין תאונות עבודה לפני הגשת תביעה?

עכשיו כשאתם יודעים מהי ההגדרה של תאונת עבודה, אנחנו יכולים להציג בפניכם את התשובה המתבקשת. לא נאריך ונאמר לכם מיד כי לא רק כדאי לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום תאונות עבודה, אלא מומלץ ביותר. שכן, עורך דין שבקיא בתחום זה כמו למשל עו"ד תאונות עבודה כפיר דיין דובב, יוכל לסייע לכם בהמשך ההליך ובקבלת הפיצויים המגיעים לכם.

 

פניה אל עורך דין לתאונות עבודה היא חובה

החוק אמנם לא מחייב אתכם לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום זה, אבל ההמלצה היא לעשות זאת מכיוון שהדבר צפוי לאפשר לכם לעבור את ההליך בקלות. שכן, סביר להניח שאין לכם רקע מעמיק בתחום עריכת הדין. כך שאתם לא יודעים בדיוק מה עליכם לעשות לאחר התאונה כדי שביטוח לאומי יכיר בכם ויעניק לכם את אחוזי הנכות שמגיעים לכם, הקצבה ועוד. לכן, פנייה אל עורך דין בתחום זה נחשבת לחובה ומאפשרת לכם לעבור את הליך התביעה בקלות וללא מאמץ.

 

רגע לפני לסיום – חשוב שתפנו אל עורך דין מומלץ

ההמלצה שלנו אליכם היא לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום דיני העבודה שהומלץ לכם על ידי גורמים שנעזרו בו בעבר. אם אינכם יודעים כיצד להגיע להמלצות הללו, אתם יכולים לבדוק המלצות באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • לשונית ביקורות של גוגל
  • פורומים שנוגעים לזכויות עובדים
  • קבוצות פייסבוק שנוגעות לעובדים ומעסיקים

 

לסיום

כעת ידוע לכם שלא רק כדאי לפנות אל עורך דין לתאונות עבודה לפני שאתם מגישים תביעה למוסדר ביטוח לאומי, אלא מדובר בעניין של חובה ממש. אנו מאחלים לכם שיהיה בהצלחה בהליך זה.

תאונת עבודה

 

אולי תאהבו גם את

נוטריון בהסכם ממון
מה תפקיד הנוטריון בהסכם ממון?

להסכמי ממון יש תפקיד משמעותי בהיבטים שונים של חיינו, בחיים הפרטיים והעסקיים. בעסקאות אלו, תפקידו של נוטריון הופך להיות מכריע בהבטחת הלגיטימיות, האותנטיות וההגינות של

קראו עוד »
תביעה בגין נזקי גוף
מהי תביעת נזקי גוף?

מדי יום אנשים מועדים, נפצעים ועוברים תאונות בבית ומחוצה לו. כאשר מדובר בגוף או באדם פרטי שגרמו לרשלנות ניתן להגיש נגדם תביעת נזקי גוף ולקבל

קראו עוד »