חיפוש

עמית מספרת כיצד גילתה חשבון בנק אבוד

עמית, צעירה תל אביבית בת 31 גילתה לאחרונה כי ברשותה חשבון בנק אבוד, בו אלפי שקלים. כיצד היא גילתה? להלן מה שהיא מספרת.

כיצד גיליתי ביום אחד שיש ברשותי חשבון בנק אבוד

כמו רבים מצעירי ישראל, גם אני התמודדתי עם מציאות כלכלית לא פשוטה. על אף כי אני צעירה בת 31 אשר מתגוררת במרכז תל אביב, בעלת שני תארים ועובדת בעבודה מסודרת, גם אני הרגשתי כמו רבים מחבריי שאני נחנקת. בכל פעם שהעשירי לחודש הגיע, פחדתי להסתכל על החיובים שלי, וכתוצאה מכך לא הייתי במעקב של שנים ארוכות אחרי חשבון הבנק שלי. בנוסף, הוצאתי לא מעט כסף על שירותי ביטוח, בנק, השקעות, טלפון ומחשוב, ולאור העובדה כי סדר היום שלי ארוך ומורכב, לא הצלחתי לפנות זמן בכדי לבדוק האם יש ברשותי כספים אבודים. יום אחד, חברה טובה שלי התקשרה אליי ושאלה אותי אם כבר השתמשתי באתר של הר הכסף. לא הבנתי על מה היא מדברת, עד שנכנסתי לאינטרנט וקראתי כי מדובר במיזם של משרד האוצר אשר נועד לעזור לאנשים כמוני, לאתר את הכספים האבודים. אם לומר את האמת, הייתי סקפטית מאוד. הרי מה הסיכוי שיש ברשותי חשבון בנק שלא ידעתי עליו? ובכן, מסתבר שטעיתי, ובגדול.

הרבה כסף

שירות הר הכסף – השירות הכי טוב שיכולתי להעניק לעצמי

לילה אחד החלטתי להרים את הכפפה ולהיכנס לאתר. לצערי, הסתבר לי כי המידע אשר מתקבל מהאתר של משרד האוצר הוא לא מידע מקיף, אלא מראה היכן בדיוק ישנם כספים – אך לא מהם הסכומים או המסלולים הטובים ביותר בעבורי. החלטתי לא לוותר, ולאחר קבלת המלצות מחברים הגעתי לאתר הר הכסף אשר הוא מיזם פרטי אשר מאפשר לקבל ליווי אישי של מומחה לתחום. על כן, מסרתי את הפרטים שלי ולאחר 21 יום חזר אליי נציג אשר סיפר לי כי לאחר בדיקה מקיפה, נמצא כי יש ברשותי חשבון בנק רדום. ציפיתי כי מדובר בחשבון שבטח פתחתי בהיותי בת 17, ובטח יש בו כמה עשרות שקלים. מסתבר, שהיה מדובר בסכום לא מבוטל, אשר כיסה לי את המינוס.

מהרו להשתמש בשירות הר הכסף – ותוכלו לשנות את חייכם

על אף כי מדובר בשירות אשר מתלווה אליו תשלום (351 ₪ כולל מע"מ) אין כל ספק כי מדובר בשירות הטוב ביותר אותו תוכלו לקבל, וזאת לאור העובדה כי מדובר באנשים רציניים אשר להם ניסיון של שנים בתחום, אשר מבצעים בשבילכם את התהליך. אם לומר את האמת, מדובר בהוצאה צניחה למדי וזאת לאור העובדה כי אתם יכולים לקבל את כספכם האבוד בחזרה, כמו גם לבחור במסלולים מוזלים וטובים יותר. על כן, אני ממליצה בחום גם לכם להשתמש בשירות.

מעוניינים להמשיך לקרוא על איך עוברים דירה בלי לקרוע את הכיס? כנסו לכאן.

אולי תאהבו גם את