חיפוש

מצעד השטיחים היפים של ישראל – הכי יפים והכי זולים

אם אתם חושבים שכדי למצוא שטיח יפה, יפה באמת, מהסוג שאף אורח לא יכול להתעלם ממנו, צריך להשקיע סכום כסף שיגמור לכם את תקציב הפינוקים החודשי, כדאי לכם להמשיך לקרוא. בכתבה הבאה נציג בפניכם את מצעד השטיחים היפים והזולים של ישראל, כדי שתוכלו לבחור את השטיחים הכי יפים מבלי לקרוע את הכיס. 

רובנו לא ממש מחברים את המילה "זול" עם "יפה ואופנתי", וברור לנו שבשביל שיק צריך לשלם, והרבה. לא עוד! הגיע הזמן לשבור את האמונה הזו. אם אתם מחפשים שטיח לסלון במחיר הזול בישראל אבל בלי להתפשר על יופי, יוקרה או אלגנטיות – או כל הנ"ל – חשוב שתדעו שזה אפשרי, ואם אתם לא מאמינים עדיין, כדאי שתמשיכו לקרוא. מבטיחים שאחרי הקריאה כבר תאמינו.

 

המעודן-אך-לא-משעמם: שטיח "קלואי"

הוא קצת מודרני וקצת קלאסי, קצת רגוע וקצת משוגע, הכירו את "קלואי". ההדפסים הגיאומטריים שלו גורמים לו להיראות קצת מודרני, אבל כשמתקרבים ומזהים את הצבעים – כחול כהה וחום בהיר – מבינים שהוא לא לגמרי שם והוא דווקא מתכתב גם עם שטיחים קלאסיים. הסימטריה הברורה שלו מרגיעה, אבל הצורות עצמן הופכות אותו למעניין ומיוחד, ולכזה שלא רואים בכל בית.

 

המתוק: שטיח "גרדן"

את השטיח הזה כדאי לבחור אם הסלון שלכם סולידי יחסית, כי הצבעים שלו לא מאפשרים לו שלא להיות הכוכב. יש מי שיגיד ששילובי הוורודים והצהובים, מזכירים לו סוכריות גומי או גלידה, אנחנו נגיד שהוא פשוט מהמם, שמח וכיפי. ההדפס הגיאומטרי הסימטרי הופך אותו לכזה שמתכתב עם שטיחים קלאסיים – אבל קצת יותר דומיננטי מהם.

 

המרגיע: שטיח "ברנדון"

השטיח הזה אמנם צבעוני, אבל בניגוד לקודם, הצבעוניות שלו טבעית, רגועה ונינוחה. אין בו צבעים זועקים, אין בו הדפסים משוגעים, יש בו רק שילובי צבעים רכים ועדינים, מבלי להתפשר על היופי. אבל אל תטעו, הוא לא רק מרגיע – בזכות אופן השתלבות הצבעים, שמזכיר קצת מבנה של טלאים, הוא גם מיוחד ומעניין.

 

המשתלב: שטיח "אמרסון"

השטיח הזה נראה אולי מרחוק כמו שטיח פשוט ומשעמם בגווני אפור, אבל הצצה מקרוב תגלה לנו שהוא הרבה יותר מזה. ההדפסים הגיאומטריים, הקווים המגוונים, טשטושי הצבעים והשילוב בין הגוונים השונים של אפור, הופכים אותו לשטיח יפה ואלגנטי שמשתלב בקלות בכל סלון, לא משנה באיזה סגנון הוא מעוצב ומה צבעי הריהוט.

 

המיוחד: שטיח "פנלופה"

אם עד עכשיו סקרנו בעיקר שטיחים קלאסיים ורגועים, את השטיח הזה כדאי לרכוש בעיקר אם יש לכם אומץ ואתם מחפשים את השטיח שיפתיע ויחדש לאורחים שלכם. תופתעו כמה שיחה תוכל לזרום סביב איתור הצורות שנעלמות ומופיעות מחדש כשמסתכלים עליו לאורך זמן. מלבד ההדפס עצמו, הצבעים המשגעים שלו הופכים אותו לייחודי בנוף ולכזה שלא תרצו לפספס.

שטיחים יפים

אולי תאהבו גם את

במות הרמה להשכרה
השכרת במות הרמה ב-2023

שוק ההשכרה לבמות ופלטפורמות הרמה בשנת 2023 חווה צמיחה מדהימה, המונעת מהביקוש הגובר לגישה בטוחה ויעילה לאזורים גבוהים בתעשיות שונות. במות הרמה, כגון מעליות מספריים,

קראו עוד »
מס הכנסה בארהב
מקדמות למס הכנסה בארה"ב

שירות המס של ארצות הברית (IRS) נמצא בחזית ההתקדמות הטכנולוגית במינהל המס. באמצעות מחויבותו לייעל תהליכים ולשפר את חווית משלם המסים, רשות המסים האמריקאית עשתה

קראו עוד »
איך בוחרים פינת אוכ
איך בוחרים פינת אוכל?

בחירה של פינת אוכל חדשה לבית אינה עניין של מה בכך. שכן, המגוון שקיים בחנויות העיצוב הוא עצום, וכולל בתוכו פינות בגדלים שונים שעשויות מחומרים

קראו עוד »