חיפוש

נפטרים מהיונים: הכירו את הרשת נגד יונים

הפתרון לבעיית היונים לא טמון רק בדוקרנים נגד יונים או בדחליל דמוי עורב שיפחיד אותן. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה, קיימים מגוון אמצעים להרחקת יונים וטיפול בבעיה המזהמת. אחת מהן היא ללא ספק הרשת נגד יונים. הרשת מועילה במגוון מצבים בהן היונים חודרות לתוך מרחב המחייה הפרטי שלנו, ואף מגיעה בשלל גדלים וצורות. אז מה אתם צריכים לדעת על רשת נגד יונים? במאמר זה נסביר לכם הכל. 

 

מה זה רשת נגד יונים?

רשת נגד יונים היא למעשה רשת העשוייה חומרים שונים שמגנה על חללים מפני יונים או יונים שבונות קן בביתנו. הרשתות יכולות להגיע במגוון גדלים ומסוגי חומרים שונים. כל אחד מהחומרים מתאים לבעיה אחרת שקיימת בעת התבייתות היונים בביתנו.

עם זאת, ההמלצה הגורפת בקרב מרחיקי היונים היא להשתמש ברשת החזקה ביותר ולא בהכרח ברשת הזולה ביותר, דבר שימנע מכם להחליף את הרשת מידי כמה שנים או אפילו חודשים. כמו כן, רשת נגד יונים היא לא אמצעי יעיל יותר מאמצעים אחרים נגד יונים, אלא גם אסתטית יותר בביתנו. מדוע ולמה?

 

האסתטיקה של רשת נגד יונים

כשאנחנו מעוניינים להרחיק יונים מביתנו, לא היינו רוצים גם לשנות את כל העיצוב של הבית או להתאים את הבית עבור אותו דוקרן או עורב שירחיק את היונים. אמצעים אחרים להרחקת יונים לעיתים יכולים להרוס את מבנה העיצוב או לכער אותו. רשת נגד יונים מגיעה לרוב שקופה או דקה מאוד, ותולים אותה מחוץ לבית, כך שלא הרבה מעיצוב הבית נהרס ולא נגרם חשש או נזק לרהיטים.

 

סוגי רשתות נגד יונים

  • רשת מונופיל שקופה – מדובר ברשת ניילון שהיא הנפוצה ביותר בקרב מרחיקי היונים. הרשת מגיעה בשלל עוביים, זאת בהתאם לחוזק שאנחנו מעוניינים. העובי הדק ביותר הוא 0.3 מ"מ, והחזק ביותר הוא 0.8 מ"מ. העובי שבו נוהגים להשתמש לרוב יהיה 0.7 מ"מ, עובי שיכול להחזיק עד 22 ק"ג מבלי להישבר. הרשת הזו מאוד חזקה נגד פגעי מזג האוויר ויונים שמנסות לעבור דרכה.
  • רשת פוליאתילן שקופה – מדובר בסוג של פלסטיק בצבע בז'. הרשת הזו הייתה בעבר מבין הנפוצות והשמישות ביותר. אך עם הזמן התגלה כי הרשת הזו דליקה וגורמת לשריפות. בשל כך הביקוש לרשת ירד. רשת הפוליאתילן מאוד דומה לרשת המונופיל ויש להן את אותן תכונות החוזק, העובי והמחיר.
  • רשת מתכת – רשת מתכת היא חסינה לאש ומתאימה יותר למקומות בעלי טמפ' גבוהה, כמו אזורים תעשייתים, מפעלים וגגות של אזורי עבודה. הרשת הזו נועדה להרחקת יונים במקומות קטנים וחמים כמו חורי אוורור, ארובה, פירים, עליות גג וכן הלאה. החיסרון הגדול ביותר של הרשת הזו זה שהיא מחלידה די במהירות ויש להחליפה מידי כמה שנים.

יונים

אולי תאהבו גם את

במות הרמה להשכרה
השכרת במות הרמה ב-2023

שוק ההשכרה לבמות ופלטפורמות הרמה בשנת 2023 חווה צמיחה מדהימה, המונעת מהביקוש הגובר לגישה בטוחה ויעילה לאזורים גבוהים בתעשיות שונות. במות הרמה, כגון מעליות מספריים,

קראו עוד »
מס הכנסה בארהב
מקדמות למס הכנסה בארה"ב

שירות המס של ארצות הברית (IRS) נמצא בחזית ההתקדמות הטכנולוגית במינהל המס. באמצעות מחויבותו לייעל תהליכים ולשפר את חווית משלם המסים, רשות המסים האמריקאית עשתה

קראו עוד »
איך בוחרים פינת אוכ
איך בוחרים פינת אוכל?

בחירה של פינת אוכל חדשה לבית אינה עניין של מה בכך. שכן, המגוון שקיים בחנויות העיצוב הוא עצום, וכולל בתוכו פינות בגדלים שונים שעשויות מחומרים

קראו עוד »