חיפוש

איזה גריל יכול להתאים לי למרפסת?

כמה נוח להחליט בספונטניות שאנחנו רוצים ארוחה בגריל, ואחרי כמה דקות האוכל פשוט מוכן? ובכן, ישראלים רבים כבר הבינו זאת מזמן. גריל גז למרפסת הוא פתרון יעיל וחסכוני שמספק תוצאות נפלאות. הוא נדלק במהירות, לא יוצר את כמות העשן של מנגל פחמים ומסוגל לתת מענה לארוחה רבת משתתפים. אך את בחירת הגריל יש לעשות בתבונה ובחוכמה. במאמר זה ננסה לסייע בנושא. 

 

המארח האולטימטיבי

אין ספק שגריל גז הוא מוצר נוח ושימושי למדי. העובדה שהוא פועל על גז טבעי, בין אם באמצעות צינור המחובר לברז או אם באמצעות בלון גז, מאפשרת שליטה נוחה יותר בטמפרטורה ובעוצמת הלהבות ובכך מסייעת לתמרן בין צליית סוגי מאכלים שונים ובזמן קצר יותר מאשר אחיו המיושן יותר, מנגל הפחמים. אך כמות הדגמים והחברות המציעות גריל גז למרפסת היא בלתי נגמרת, ולכן יש לבצע סקר שוב בהתאם לצרכים שלכם, על מנת לבחור את הבחירה המושכלת ביותר.

 

דבר ראשון- התקציב

עליכם להחליט מראש על התקציב המוקדש לרכישת גריל גז בטרם תתחילו בחיפושים. מחירו של גריל ינוע בין 600 שקלים לערך ויכול להאמיר גם לאלפי שקלים. ישנן חברות מובילות בעלות שם עולמי שמתמחות בייצור גריל גז למרפסת ברמה גבוהה ומספקות אחריות למוצרים שלהם, כך שככל שתבחרו בחברה מוכרת יותר ובמוצר משוכלל יותר, כך התקציב ייאלץ לעלות.

 

הצרכים שלכם

הצרכים המיועדים שלכם יקבעו במידה לא מבוטלת את סוג הגריל שאתם מחפשים. לכל גריל גל מספר מבערים (בדרך כלל מינימום שני מבערים) המעניקים לו את עוצמת הצלייה שלו. אם מטרתו של הגריל גז הוא בעיקר לשימוש ביתי לדיירי הבית, סביר מאוד להניח שגריל גז בעל שני מבערים יספיק ויעשה את העבודה.

אולם אם המטרה היא אירוח בתדירות גבוהה יחסית של כמות אורחים נכבדה, גריל גז למרפסת בעל שלושה או ארבעה מבערים, אפילו יותר, ובעל שטח צלייה גדול המאפשר צלייה של כמות גדולה של מזון, כמו בשר, עוף, דגים וירקות.

 

השטח המיועד

כל מוצר שאנחנו רוכשים מיועד לשטח מסוים, ולכן, כמו רכישה של רהיט, יש להבין את השטח המיועד לגריל הגז למרפסת. למרפסות קטנות מומלץ שלא לקנות גריל גז מאסיבי שיחסום את המרפסת ולא יאפשר ישיבה נוחה שם, ומנגד לא חייבים לקנות גריל קומפקטי מדי אם יש מרפסת גדולה שמטרתה לארח אורחים רבים. חשוב לזכור שבבניינים רבים חל איסור להפעיל גריל שאינו פועל על בסיס גז בשל כמות העשן הגדולה שמייצר מנגל פחמים וכן הריח שמשפיע על הדיירים.

 

הכי חשוב- להפעיל בבטיחות

לא משנה באיזה גריל תבחרו, חשוב להבין שהתקנה של גריל גז צריכה להתבצע על ידי טכנאי מורשה ועל ידו בלבד. התעסקות עם צינור גז או חיבור בלון גז מחייבת טכנאי אמין ומקצועי אשר בעל ניסיון בנושא. הקפידו לנקות הגריל והימנעו מהצטברות שומן ושאריות אוכל מתחת לרשתות.

גְרִיל

אולי תאהבו גם את

במות הרמה להשכרה
השכרת במות הרמה ב-2023

שוק ההשכרה לבמות ופלטפורמות הרמה בשנת 2023 חווה צמיחה מדהימה, המונעת מהביקוש הגובר לגישה בטוחה ויעילה לאזורים גבוהים בתעשיות שונות. במות הרמה, כגון מעליות מספריים,

קראו עוד »
מס הכנסה בארהב
מקדמות למס הכנסה בארה"ב

שירות המס של ארצות הברית (IRS) נמצא בחזית ההתקדמות הטכנולוגית במינהל המס. באמצעות מחויבותו לייעל תהליכים ולשפר את חווית משלם המסים, רשות המסים האמריקאית עשתה

קראו עוד »
איך בוחרים פינת אוכ
איך בוחרים פינת אוכל?

בחירה של פינת אוכל חדשה לבית אינה עניין של מה בכך. שכן, המגוון שקיים בחנויות העיצוב הוא עצום, וכולל בתוכו פינות בגדלים שונים שעשויות מחומרים

קראו עוד »