חיפוש

סננס – דואגים לעיצוב הבית שלך

חנויות רהיטים ועיצובים לא בהכרח יודעות כיצד לעזור לנו לעצב את הבית בהתאם לרצונות ולבקשות שלנו. הסיבה היא שלא תמיד אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. בעת עיצוב הבית מחדש דברים יכולים לבלבל ורהיטים יכולים להתערבב, אבל מה נדרש מאיתנו לעשות? למזלנו סננס, רשת לעיצוב הבית, תמיד תדאג לעיצוב הבית שלך. אז איזה מוצרים הם מחזיקים שעשו לנו את היום? במאמר זה נציג לכם. 

 

בחירת עיצוב ומעצב

רגע לפני מעבר הדירה או הריהוט מחדש, בוודאי הייתם רוצים להתייעץ עם מומחה או רשת רהיטים שתוכל לעזור לכם. שכירת איש מקצוע איכותי יכולה להעלות הון תועפות, אבל האם ניתן לפנות בכלל לחנויות ורשתות עיצוב ורהיטים שיעזרו לנו? כן ולא. רשתות לא יכולות לקחת את האחריות על עיצוב הבית, אבל כן יכולות לזרוק טיפים ולהגיד לנו מה הולך עם מה, ומה בהחלט לא ישב כל כך יפה אצלנו בסלון.

ברשת סננס, המרכז לעיצוב הבית, תוכלו למצוא עזרה בכל הנוגע לעיצוב הבית. הרהיטים מגיעים בשלל צבעים וההתאמה שנעשית באולמות התצוגה הרבים שיש לחברה יכולים להציג לנו איך יראה הבית, אם נבחר בצבעים הספציפיים.

 

מה הם המוצרים של סננס?

סנס מחזיקה בשלל מוצרי ריהוט, ביניהם גם שטיחים, וילונות ופרקטים. אלה הם החוקים כיצד לעצב אותם נכונה:

  • שטיחים – שטיחים הם מוקד הבית והמרכז שלו. במידה ואתם מעוניינים בשטיח לדירה, חשבו קודם כל לאיזה חדר השטיח מיועד. שטיחים לחדרי ילדים עדיפים שיהיו דקים יותר מאחר וקל לנקות אותם. שטיחים בחדר שינה מומלצים כעבים, עבור החמימות והרכות כשיוצאים מהמיטה. במידה ומדובר בחלל קטן, לכו על שטיח עגול. אם אתם מתלבטים על הצבע, חשבו על פלטת הצבעים הקיימת בדירה. במידה ואתם מחפשים ניגודיות, השטיח יכול להעניק אותה. אבל זכרו לא ללכת רחוק מידי על מנת לא לקבל תוצאה מוגזמת ולא מתאימה של הצבעים.
  • פרקטים – לפני שאתם רוכשים פרקט, חשבו על איכותו. יש מגוון עצום של פרקטים, חלקם זולים וחלקם יקרים. רצוי להתייעץ עם איש מקצוע בנושא הפרקט ולהחליט מה יותר מתאים עבורכם. לפני התקנת הפרקט מדדו את השטח, במידה ואינכם רוצים להתעסק עם ההתקנה זמן רב, רכשו פרקט למינציה שהרבה יותר קל להרכבה. עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בפרקט גושני או סינטטי. אלה שני סוגי הפרקטים העיקריים ופרקט סינטטי יהיה זול יותר, אך לא בהכרח איכותי. פרקט גושני הוא עדין ודורש תחזוקה גבוהה ביחס לפרקט הסינטי, כך שאם אתם למשל משפחה עם ילדים קטנים, יהיה עדיף לרכוש סינטטי.
  • וילונות – וילונות מוסיפים לחלל אופי. מעצם תפקידו הוילון למעשה נמצא תמיד בחשיפה מתמדת לאור השמש. הבד עלול לדהות או להתכווץ יחד עם הזמן שבו הוילון תלוי. שימו לב כי אתם קונים בד וילון איכותי ועמיד שלא יהרס עם השנים.

עיצוב הבית שלך

אולי תאהבו גם את

במות הרמה להשכרה
השכרת במות הרמה ב-2023

שוק ההשכרה לבמות ופלטפורמות הרמה בשנת 2023 חווה צמיחה מדהימה, המונעת מהביקוש הגובר לגישה בטוחה ויעילה לאזורים גבוהים בתעשיות שונות. במות הרמה, כגון מעליות מספריים,

קראו עוד »
מס הכנסה בארהב
מקדמות למס הכנסה בארה"ב

שירות המס של ארצות הברית (IRS) נמצא בחזית ההתקדמות הטכנולוגית במינהל המס. באמצעות מחויבותו לייעל תהליכים ולשפר את חווית משלם המסים, רשות המסים האמריקאית עשתה

קראו עוד »
איך בוחרים פינת אוכ
איך בוחרים פינת אוכל?

בחירה של פינת אוכל חדשה לבית אינה עניין של מה בכך. שכן, המגוון שקיים בחנויות העיצוב הוא עצום, וכולל בתוכו פינות בגדלים שונים שעשויות מחומרים

קראו עוד »