חיפוש

מהי העלות למופע של אמן חושים?

הזמנה של מופע בידור למסיבה מכל סוג שהיא, אינה משימה פשוטה. הבחירה מתוך ההיצע האדיר של אמני במה מסוגים שונים, שכל אחד מהם רוצה שתבחרו בו, עלולה להיות מורכבת למדי, במיוחד לאנשים שלא מכירים את התחום מקרוב. נוסף לכך, קיים הפרמטר של עלות המופע. בכתבה שלפניכם נסקור מעט את תחום אומנות החושים כאומנות במה, לרבות העלות של מופע כזה. 

 

אמני חושים וקוסמים בהיסטוריה והיום

אמני חושים וקוסמים הם מקצועות שקיימים כמעט משחר האנושות בצורה כזאת או אחרת. בעבר הרחוק, אמני החושים היו מעמידים פנים שהקסמים שהם מבצעים אמיתיים לחלוטין. הקהל של קוסמים אלה האמין כי יש להם כוחות קוסמות אמיתיים.

מאז המאה ה-18 בערך, החלו להתפשט באירופה מופעי קוסמות, במהלכם כבר היה ברור לקהל שמדובר באחיזת עיניים מחוכמת. מאז ועד היום, תחום הופעות הקסמים הלך והתפתח. כיום יש מספר רב של תוכניות טלוויזיה וסרטים שעוסקים באומנות הבמה שמכונה הופעת אמנות חושים.

 

מה נכלל בהופעה של אמן חושים?

הופעת אמן חושים קלאסית כוללת בתוכה תרגילי קסם שונים, שרובם המוחלט או כולם קשורים להשפעות פסיכולוגיות של האמן על הקהל הצופה, ועל המתנדבים שנבחרים בכדי לשתף פעולה בחלק מהקטעים. לכל אמן חושים מנוסה ומקצועי, יש הופעה מסודרת ומוכנה שעליה הוא עבד, ואותה הוא תיכנן במשך זמן ארוך מאוד.

במופעי אומני החושים הטובים ביותר, אפשר למצוא גם תוכן מקורי לחלוטין שהוא המצאה פרטית שלהם, וההופעות של אמני חושים אלה לרוב הן המהנות ביותר. בכדי לקרוא עוד על התכנים שבהופעה של אמן חושים, אפשר ללחוץ על הלינק המצורף https://yaron-mind.co.i.

 

מהי עלותו של מופע טלפתיה וקסמי מחשבה

כמובן שכמו בכל קבלת שירות, יש עניין של תקציב, וכאן עולה השאלה לגבי עלות מופע אמן חושים. בדרך כלל עלותו של מופע כזה במסגרת אירוע קטן יחסית תתחיל מסכום של 2,500 שקלים. סכום זה מכסה הופעה מלאה של אמן חושים שנמשכת בדרך כלל עד שעתיים-שלוש.  כשמדובר באירועים גדולים יותר, המחירים של ההופעה עולים ויכולים להגיע גם ל-7,000 שקל לאמן חושים מנוסה ומוכר, וגם מעבר לכך.

 

איך כדאי לבחור אמן חושים לאירוע?

אם התקציב שלכם מתאים לעלות המופע המוצע, אפשר להתקדם עוד שלב. בכדי לבחור את אמן החושים המתאים ביותר לאירוע שלכם, כדאי ללכת ולראות אותו מופיע בצורה אישית, באחת מההופעות שלו. זוהי הדרך הטובה ביותר להכיר את האמן בצורה אישית ולהבין האם המופע שלו מתאים לך ולאורחים באירוע שלך. אמני חושים רבים יסכימו ואף ישמחו לתאם איתך "הופעת טעימות", שהיא פשוט הופעה קיימת, שאליה יש להגיע לזמן קצר בכדי להתרשם.

 

 הזמנת אמן חושים להופעה – סיכום

לא פשוט לבחור מופע טוב לאירועים, כזה שיתאים לכולם ויוציא אותם בתחושה טובה. אחד השיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון הינו עלות המופע. אם המחיר המוצע מתאים לכם, כדאי לבוא ולראות את האומן מופיע בלייב. בדרך זאת, ניתן לוודא שהמופע אכן מתאים לכם ולאורחים שלכם.

מופע אמן חושים

אולי תאהבו גם את