חיפוש

מפעילי יום הולדת שילדים אוהבים

גם אם זו רק אחת מאותן מסיבות ילד קטן טיפוסיות שבהן ההתמקדות היא בעוגה ובמשחקים מהנים, עדיין כדאי לתת לילדים שלכם סיבה לחייך עם כמה פעילויות יום הולדת שישאירו אותם מבדרים משעות הערב עד אור הבוקר. אז הנה כמה רעיונות לפעילויות ליום הולדת שישעשעו את הילדים שלכם ביום המיוחד שלהם!

 

הזמן קוסם

קוסם הוא דרך מצוינת להכניס קצת קסם לחייו של ילדכם. הם מעולים בתור מפעיל ליום הולדת. הם יכולים לבדר ולחנך את הילדים שלך בו זמנית. הם יכולים גם לעזור להם ללמוד על העולם שסביבם. קסם הוא דרך מצוינת ללמד את הילדים שלך על העולם הסובב אותם.

הם יכולים ללמוד על תרבויות שונות ודרכי חיים שונות. הם יכולים גם ללמוד על כוחו של הדמיון. קסם מאפשר לילדים לדמיין דברים שאינם אפשריים. זה מאפשר להם לפתח את הדמיון ואת היצירתיות שלהם.

 

הזמן ליצן

 אם הילד שלך אוהב ליצנים, זה לא פשוט. ליצנים תמיד שמחים ויש משהו בלראות ליצן באופן אישי שנותן לילדים רגע ממש כיף ומאושר. החלק הכי טוב? אתה יכול לשכור ליצן שיגיע לביתך או להכין בעצמך במסיבה. הם יהיו מוכנים להפוך את המסיבה של ילדכם לייחודית ובלתי נשכחת. אתה יכול אפילו לבדוק את הזמינות של הליצנים בקרבתך כדי לוודא שהם בקרבת מקום וזמינים כאשר אתה צריך אותם.

 

 לשחק משחקי לוח

 משחקי לוח הם אחת הדרכים הטובות ביותר לבלות אחר צהריים עם הילדים שלך. יש כל כך הרבה משחקי לוח קלאסיים לבחירה שכולם יוכלו ליהנות. נסה כמה משחקים חדשים בכל פעם שאתה משחק וודא שאתה נמצא באותו עמוד לגבי כללים ואסטרטגיה. אם התמזל מזלך שיש לך חנות משחקי לוח בקרבתך, הם צריכים לערוך ערבי משחקים רגילים פתוחים רק לילדים.

 

הכינו משהו או יצירה עם ילדכם

להכין משהו עם הילד שלך זה תמיד רעיון נהדר. מה שלא תעשה, תעשה את זה למיוחד ותעשה מזה משהו שהיא תהנה. אתה יכול להשתמש בכסף המדומה הזה מקודם כדי להביא את ילדך לדרך הנכונה על ידי הכנת לה מתנה לחנות אומנות. פח פלסטיק, גוש גבינת צ'דר וכמה כדורי פינג-פונג יהיו מושלמים לפרויקט מדעי.

 

צאו לגלידה

אם הילד שלך אוהב גלידה, זה לא פשוט. בין אם זו חנות גלידה קטנה קרובה לבית או מקום בכמה עיירות, לצאת לגלידה ביום ההולדת שלך היא תמיד דרך מהנה לבלות את היום עם הילדים שלך. אתה יכול ללכת לגלידריה מקומית או למצוא חנות מיוחדת חדשה בכל פעם שאתה מבקר.

 

סיכום

 בעוד שהילדים שלך צעירים ומלאי אנרגיה, עדיין יש המון דרכים להעסיק אותם ביום המיוחד שלהם. הזמינו ליצן, רכשו מכונאי, שחקו במשחקי קופסה והכינו משהו או עשו יצירה עם ילדכם, צאו לגלידה והפתיעו אותו במתנה ויהיה לכם ילד מאושר עוד יותר על הידיים!

מפעילי יום הולדת שילדים אוהבים

אולי תאהבו גם את