חיפוש

איזה הפעלות מומלצות ליום הולדת

בעבר כל הורה נרגש שעתיד לחגוג את יום ההולדת של ילדיו, לא היה אחראי רק על הכיבוד ורשימת האורחים, אלא גם נדרש להפעיל את הילדים ולבדרם כדי שלא יהיה רגע אחד משעמם. כיום, יש מאות אפשרויות להפעלות יום הולדת שישחררו את ההורים מניהול האירוע ויעבירו לידיהם הנאמנות של שלל מפעילים מוכשרים, עם הפעלות בכל מיני נושאים. הנה כמה מהמומלצים בשוק. 

 

אירוע מרגש

סוף סוף הגיע יום ההולדת של ילדיכם וההתרגשות בשיאה. אז לצד המתכון לעוגת יום ההולדת הטעימה ביותר והכיבוד ביום האירוע, חשוב לבחור את הפורמט של התוכנית האומנותית, בהקדם. בין אם בחירה בין קוסם ליום ההולדת, ליצן או הפעלה בנושא מסוים, חשוב גם לקלוע לטעמו של הילד, וגם לבחור מפעיל מנוסה שינחה את הערב עם המון כריזמה והומור, ויפנה את ידיכם לעסוק בניהול הלוגיסטי מאחורי הקלעים.

 

מסיבת טיקטוק- הכי פופולרי שיש

אפליקציית טיקטוק כבשה את העולם בסערה שלא נראתה כמותה, והפכה לפופולרית במיוחד בעיקר עבור הילדים. האתגרים, הריקודים, השירים- כולם הפכו למנת חלקם של ילדי ישראל, ואין סיבה שלא לבחור בהפעלת טיקטוק איכותית כדי להבטיח אירוע בלתי נשכח עבור חוגגי יום ההולדת. כשעה לפני שהמוזמנים עתידים להגיע, המפעילה מקשטת את הבית עם תפאורה משגעת וצבעונית, תאורה מיוחדת ושטיחי ריקודים של טיקטוק, ומפעילה את הילדים הנרגשים באתגרים מיוחדים, ריקודים בלתי פוסקים ואפילו עמדת קעקועי נצנצים ותצוגות אופנה! אין ספק שההנאה כאן מובטחת.

 

אמן חושים- היכונו להיות נדהמים

אם אתם מחפשים הפעלה מיוחדת ומחוץ לקופסה עבור ילדיכם, אמן חושים עשויה להיות בחירה נפלאה. אמני חושים אינם מנת חלקם של המבוגרים בלבד, אלא ניתן למצוא הפעלות רבות של מנטליסטים ואמני חושים עם מופעים המותאמים במיוחד עבור הילדים, בדרך לספק להם חוויה שתשאיר אותם פעורי פה. תרגילים של קריאת מחשבות, בחירת מתנדבים מהקהל, משחקים חברתיים והמון הומור וכיף, הופכים את האירוע לכזה שהילדים יזכרו לעוד שנים רבות.

 

קוסם ליום הולדת

ואם בתחום אומנות החושים עסקינן, אז קוסם ליום הולדת היא בחירה קלאסית, ולא בכדי. קוסם ליום הולדת עבור הילדים משתמש בהפעלה המשלבת המון הומור, כמעט כמו מופע סטנד אפ, ודואג לחלק הפתעות, קסמים איכותיים ומרהיבים המשלבים אש ומים (הכול מתבצע בבטיחות, אל דאגה), בדרך להפעלה שהילדים לא יפסיקו לדבר עליה.

 

הפעלות לפי נושא

ילדים רבים נוטים למצוא לעצמם תחומי עניין כבר מגיל צעיר, שהופכים לתחביבים אהובים. כיום, סביר שניתן למצוא כל הפעלה שרק עולה לראש, גם כזו שמתאימה בדיוק למידותיו של ילדיכם. ישנן הפעלות בנושאים רבים, כמו למשל הפעלה של שודדי ים, הכוללת תפאורה מושקעת, ספינת פיראטים מתנפחת, תלבושות ססגוניות ופעילויות בנושא. אם הילד למשל אוהב מתקני נינג'ה, גם אותה ניתן למצוא ברשימת ההפעלות, הכוללות מתקנים מיוחדים ומפעילים מקצועיים שידאגו שהילדים ייהנו בצורה בטוחה ויחזרו הביתה עייפים ומרוצים.

נהנה ממסיבת יום הולדת

אולי תאהבו גם את