חיפוש

כיצד להתכונן להריסת קיר בטון בבניין

הריסת קיר בטון בבניין היא פעולה נפוצה ורווחת, שתצטרכו לעשות ממגוון של סיבות כמו הרחבת החדר, או חיבור חדרים למשל. כמו כל פעולת הריסה מדובר בפעולה שאינה בטיחותית כל כך וחשוב לבצע אותה לפי מספר המלצות וכללים שיבטיחו את הצלחתה באופן הבטוח ביותר עבורכם ועבור הבית. במידה והפעולה נעשית בצורה שאינה מוצלחת, אתם עשויים לחשוף את עצמכם ואת סביבתכם לסכנות שונות, כמו זעזוע המבנה כולו, הריסת קיר תומך או פגיעה בתשתיות. סכנות כאלה רק יסבכו את מהצב ויגרמו לנזקים כלכליים וביטחוניים. לכן, וודאו שאתם מתכוננים להריסת הקיר ומודעים לכל הסכנות וההמלצות. לשם כך – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על כיצד להתכונן להריסת קיר בטון בבניין.

 

כיצד הורסים קיר בטון בבניין ואיזה כלים נדרשים לכך?

רוב האנשים והמקצוענים שנמצאים לפני הריסת קיר בטון בבניין, משתמשים בשתי דרכים מרכזיות כאשר כל אחד בוחר בדרך הנוחה והמתאימה לו ולהכשרתו. לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה, וחשוב לשים לב לרמת הבטיחות של כל אחת ולא לבחור בדרך שאין לכם באמת מיומנות לבצע כדי לא לסכן את עצמכם ואת סביבתכם. לכן, בחנו היטב את שתי האפשרויות ואת הכלים הנדרשים עבור כל אחת:

  1. האפשרות הראשונה: היא להשתמש בפטישון. זו היא דרך פחות יעילה אך מתאימה למי שלא מיומן בכלים גדולים וחושש להשתמש בהם. זו היא דרך שקשה לביצוע וייקח זמן מה להצליח ולהרוס את הקיר בעזרת פטישון.
  2. האפשרות השנייה: להריסת קיר בטון בבניין היא בעזרת ניסור בטון ביהלום. מדובר בשיטה יעילה ומקצועית, שכן היהלום עוזר להתמודד עם הבטון ומצליח לחתוך אותו בצורה פשוטה ומדויקת. מדובר בדרך מסוכנת יותר וחשוב לדעת להשתמש בכלי כראוי לפני השימוש בו.

 

מה הן הסכנות אליהן חשוב להתכונן מראש בעת הריסת קיר בטון בבניין?

לפני שאתם ניגשים להריסת קיר בטון בבניין, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר מה הסכנות שעשויות לעלות בעת התהליך. כך תוכלו לדעת כיצד להתכונן להריסה כראוי וממה להישמר. מומלץ לפנות לאיש מקצוע, שיעשה את העבודה באופן המקצועי והבטיחותי – https://www.a-designer.co.il. לפניכם מספר סכנות מרכזיות שחשוב להיזהר מפניהן:

 

הריסת קיר תומך

קירות תומכים הם קריטיים ליציבות הבניין ואלה קירות שאסור להרוס ללא אישורים מתאימים. הריסת קיר תומך מהווה סכנה ממשית עבור כלל דיירי הבניין. לכן לפני ההריסה חשוב מאד להתמודד עם מהנדס מתאים שיאשר את ההריסה.

 

פגיעה בתשתיות

מאחר ותשתיות הבניין נסתרות מפנינו ונמצאות בקירות ובצדי הבניין, הריסה של קיר יכולה לפגוע בצינורות ותשתיות חיוניים בבניין. לכן חשוב להיות מודעים לסכנה הזו ולוודא מראש שתחת הקיר הזה לא נמצאות תשתיות כלל, ואם קיימות – כיצד מנתקים אותן ומתמודדים איתן.

 

זעזוע המבנה כולו

כאשר הורסים קיר בבניין קיימת סכנה שההריסה, תזעזע את כל הבניין, תגרום לו נזק. כדי להימנע מזה מומלץ מאד להשתמש מראש בכלים עם פונקציות אל רטט. כך תבטיחו זעזוע נמוך יותר ובטיחות בפעולותיכם.

 

 

ניסור בטון

אולי תאהבו גם את

איך לבחור יועץ עסקי
מה תפקידו של יועץ עסקי?

בעולם העסקי התחרותי של היום, יועץ עסקי יכול להיות נכס משמעותי עבור כל עסק. יועץ עסקי מנוסה יכול לספק הדרכה ותמיכה חיוניות, תוך שימוש בידע

קראו עוד »
תיקון צנרת ביוב
תיקון צנרת ביוב

נזק לצנרת ביוב יכול להוות כאב ראש גדול לבעלי בתים, ולגרום לניקוז איטי, ריחות רעים ואפילו גיבויי ביוב. למרבה המזל, ישנן מגוון אפשרויות תיקון זמינות

קראו עוד »
תיקון דלת פלדה
איך לתקן דלת פלדה

דלתות פלדה הן לרוב עמידות לאורך זמן רב והינן בעלות יתרונות מיוחדים – אם זה בהגנה מפני פגיעות, חסימת רעש ועוד. עם זאת, קיימות נסיבות

קראו עוד »
תשתית חשמל
חידוש תשתיות חשמל

חידוש תשתיות חשמל יכול להיות כאב ראש לא פשוט. מערכת החשמל בבית היא זו שמספקת לנו אנרגיה לכל המכשירים החשמליים, שהם בממוצע כ-80% מהמכשירים שנעשה

קראו עוד »