חיפוש

איך לתקן דלת פלדה

דלתות פלדה הן לרוב עמידות לאורך זמן רב והינן בעלות יתרונות מיוחדים – אם זה בהגנה מפני פגיעות, חסימת רעש ועוד. עם זאת, קיימות נסיבות מסוימות בהן יידרש להן תיקון מסוג זה או אחר בעקבות שחיקה או פגיעה. אם נתקלתם בסיטואציה מסוג כזה, קראו את המאמר שלפניכם כדי לגלות כיצד ניתן לתקן דלת פלדה.

 

דלת פלדה לא נפתחת- מה עושים?

אם ננעלתם מחוץ לדלת פלדה או שאתם נמצאים בתוך מבנה והדלת לא נפתחת לכם – לפני שאתם מחפשים דרכים באינטרנט כיצד לתקן דלת או קוראים לאיש מקצוע שיתקן אותה, כדאי שקודם תקראו לשירותי פורץ. הכי חשוב שתצאו בשלום מהמקום בו אתם נמצאים או שתיכנסו בבטחה אל הבית שלכם. אל דאגה, אחר כך תוכלו לבחון את הבעיה ולקרוא לאיש מקצוע במידת הצורך.

 

בעיה בצירים

לעיתים אנשים מעוניינים להשאיר דלתות פלדה פתוחות, לדוגמה אם הם מנקים את החלל, בדיוק מעמיסים ציוד ורוצים להכניס אותו פנימה במהירות ועוד, ועל כן הם תוקעים בדלתות שלל אביזרים, אם זה מקל מטאטא, מגב וכדומה. דבר זה מפעיל לחץ רב על הציר העליון של הדלת ובסופו של דבר עלול לגרום לו להתרופף ולהישבר.

ציר שבור יכול לגרום לבעיות בפתיחת וסגירת הדלת ולעיתים אף לנעילה מוחלטת. את הבעיה הזאת ניתן לפתור תוך כשעה באמצעות כישורי ריתוך בסיסיים. קודם כל, יש להסיר את הדלת ואת הציר הבעייתי. לאחר מכן יש לקדוח חורי ריתוך באיזור שבו יושב הציר. יש לקחת ציר חדש ולהדק אותו חזרה אל המקום המיועד. לאחר מכן ניתן להחזיר את הדלת.

 

תיקון חורים ושקעים

אחד היתרונות הגדולים בפלדה, מלבד העמידות ואורך החיים שלה, הוא שאם הדלת נפגעת מגורם חיצוני כזה או אחר ובעקבות כך נוצר חור או שקע- גמישותה של הפלדה מאפשרת לכם לרתך טלאי על החור שבדלת. יש לקחת חתיכת פלדה בגודל המתאים ולרתך אותה באופן בטוח על האיזור הרצוי.

 

פנייה לאיש מקצוע

לא תמיד תוכלו לתקן בעיות בדלת הפלדה שלכם באמצעים וכלים ביתיים. גם אם אתם אלופי ריתוך- לפעמים מומלץ לפנות לאיש מקצוע בכדי שיוכל לבחון את הבעיה ולטפל בה באמצעות הכלים הרבים והידע המקצועי שעומד לרשותו.

כך תוכלו לדעת גם שהפתרון שהוא מציע הוא ארוך טווח ושהעבודה תתבצע במקצועיות הרבה ביותר. לפעמים גם הפתרון שהם יציעו יהיה פשוט יותר ממה שהעלתם בדעתכם- וכך תחסכו זמן וכסף.

 

החלפת דלת פלדה

לעיתים יהיו מקרים בהם לא ניתן לתקן את דלת הפלדה שלכם ולא תהיה ברירה אלא להחליף אותה בדלת חדשה.  לדוגמא, אם יש נזקי חלודה שמונעים מהדלת לעבוד כמו שצריך לרוב יהיה חכם יותר להתקין דלת חדשה במקום לנסות להחליף את החלקים השונים שהחלידו.

תיקון דלת פלדה

אולי תאהבו גם את

איך לבחור יועץ עסקי
מה תפקידו של יועץ עסקי?

בעולם העסקי התחרותי של היום, יועץ עסקי יכול להיות נכס משמעותי עבור כל עסק. יועץ עסקי מנוסה יכול לספק הדרכה ותמיכה חיוניות, תוך שימוש בידע

קראו עוד »
תיקון צנרת ביוב
תיקון צנרת ביוב

נזק לצנרת ביוב יכול להוות כאב ראש גדול לבעלי בתים, ולגרום לניקוז איטי, ריחות רעים ואפילו גיבויי ביוב. למרבה המזל, ישנן מגוון אפשרויות תיקון זמינות

קראו עוד »
תשתית חשמל
חידוש תשתיות חשמל

חידוש תשתיות חשמל יכול להיות כאב ראש לא פשוט. מערכת החשמל בבית היא זו שמספקת לנו אנרגיה לכל המכשירים החשמליים, שהם בממוצע כ-80% מהמכשירים שנעשה

קראו עוד »