חיפוש

כל מה שתצטרכו להכין לפני אימוץ חיית המחמד

לאחרונה פנו אלינו גולשים רבים שביקשו לדעת מה הם צריכים להכין לקראת הגעתה של חיית מחמד חדשה לביתם. חלק מהם ציינו כי הם צפויים לגדל כלב, בעוד אחרים אמרו שצפוי להגיע אליהם חתול מתוק. החלטנו שאנחנו לא רוצים להשאיר אותם ללא מידע בנושא. לכן, יצאנו לבדוק מה הם צריכים להכין לפני הגעתה של החיה החדשה שלהם. הישארו אתנו ותוכלו להשכיל גם אתם בנושא.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים להכין לפני אימוץ: מיטה נוחה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהכנה של הבית לפני הגעתה של חיית מחמד מבלי לציין את המיטה הנוחה. אם צפוי להגיע אליכם כלב או חתול, עליכם להכין מראש מיטה נוחה שהוא יוכל להרגיש בה בנוח. ראוי לציין כי יש מגוון עצום של מיטות בגדלים שונים, ועליכם לחשוב תחילה מה יהיה גודלו של בעל החיים שלכם בעוד כמה חודשים. אם אתם מאמצים כעת גור שצפוי לגדול בהרבה, כדאי שתקנו מראש מיטה גדולה מעט, שתשמש אתכם לזמן ממושך.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים להכין לפני אימוץ: שקית אוכל וחטיפים

חשוב מאוד שתיערכו מראש ותשיגו שקית של אוכל יבש וגם חטיפים. ניתן להשיג את כל אלו בכל חנות אוכל לחיות שנמצאת בקרבת אזור המגורים שלכם. ראוי לציין כי אתם יכולים לבצע משלוח עד הבית במידה ואין לכם זמן לגשת אל החנות או שאינכם יכולים לסחוב את האוכל היבש מהחנות עד הבית.

צעצועים

הדבר ה – 3 שאתם צריכים להכין לפני אימוץ: צעצועים

אם אתם מתכננים לאמץ כלב או חתול, עליכם להכין מראש צעצועים שיעבירו לו את הזמן בשעות שאתם לא נמצאים בבית. אתם יכולים להיכנס לאתרים שמציעים הכל לכלב ולחתול. שם תגלו היצע רחב של צעצועים למשל:

  • צעצועים מצפצפים
  • כדורים
  • צעצועים גמישים ועוד

 

ראוי לציין כי עליכם לבחור את הצעצוע המתאים ביותר לחיה הנבחרת. אם יש לכם למשל חתול, כדאי שתבחרו בצעצוע שמיועד לחתולים. שכן, בחירה בצעצוע של כלב עשויה להתגלות כלא מתאימה.

 

הדבר ה – 4 שאתם צריכים להכין לפני אימוץ: ציוד לצרכים

מי מכם שצפויים לגדל גור כלבים צריכים להכין את עצמם מבחינת הצרכים. שכן, הוא עשוי לעשות את הצרכים שלו בתור התחלה בבית. ההמלצה היא לקנות פדים לכלבים וללמד אותו כי את הצרכים עושים אך ורק על הפד בזמן שאינכם בבית. אם אתם מתכננים לאמץ חתול, עליכם להשיג מראש ארגז וחול קריסטלי לחתולים שיאפשר לחתול שלכם לעשות את צרכיו בתוך הבית מבלי שיהיה ריח לא נעים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הדברים החשובים שתצטרכו להכין מראש לפני אימוץ של חיית מחמד. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתשיגו את כל הדברים החיוניים מראש, כדי שלא תחפשו אותם ברגע האחרון.

חיית מחמד

אולי תאהבו גם את

חייה
מה חמוסים אוכלים?

החמוס הוא יונק שעיר ופרוותי בעל גוף ארוך וגמיש וריח גוף חריף. מדובר בבעל חיים סקרן, שובב, אנרגטי וידידותי בעל תוחלת חיים של מקסימום 10

קראו עוד »