חיפוש

איך מתאימים אוכל יבש לכלב?

בעלי כלבים רבים מגלים ביום בהיר אחד שהכלב שלהם לא מעוניין להתקרב אל האוכל היבש שהיה חלק מהתפריט שלו עד לפני כמה רגעים. מצב זה אירע לנו לא מזמן וגרם לנו לתהות מה עשינו לא נכון. לאחר שבדקנו את הנושא, גילינו שמדובר בצורך לשנות את הטעם והמרקם שהפך להיות משעמם. בשלב זה החלטנו לצאת ולבדוק איך מתאימים אוכל יבש לכלב וחזרנו עם כל המידע שגם אתם צריכים להכיר מקרוב.

 

יש מגוון דרכים להתאים את האוכל לכלב שלכם

בירור שערכנו בנושא העלה מעל ל – 6 אפשרויות להתאמת האוכל לכלב שלכם. בחרנו להציג בפניכם את האפשרויות שנשמעו לנו הטובות ביותר. הרי זה ידוע שברגע שיש יותר מידי אופציות, הבחירה הופכת להיות לקשה יותר. סקרנים? הנה הדרכים הנבחרות שיוצגו בפניכם בשורות הבאות:

  • באמצעות טעימה בחנות חיות
  • באמצעות החלפת אוכל יבש עם בעלי כלבים אחרים
  • באמצעות בירור ברחבי הרשת

 

הדרך ה – 1 להתאים אוכל יבש לכלב: באמצעות טעימה בחנות חיות

הדרך הראשונה היא באמצעות הגעה אל חנות חיות שנמצאת בקרבת מקום המגורים שלכם. אנחנו בחרנו לפנות אל החנות מגה פט ולבקש מנציג מטעם החנות לתת לנו טעימה. ראוי לציין כי זהו שירות שלא ניתן בכל החנויות ולעיתים הוא ניתן רק בזמנים מסוימים. כך שחשוב ליצור קשר תחילה עם החנות ולבדוק אם יש להם שירות של טעימות אוכל לכלבים טרם ההגעה אליה. אתם בטח לא רוצים להגיע במיוחד אל חנות חיות ולגלות שאין אפשרות כזו.

אוכל

הדרך ה – 2 להתאים אוכל יבש לכלב: באמצעות החלפת אוכל יבש עם בעלי כלבים אחרים

הדרך השנייה היא באמצעות "מסיבת החלפות". הכוונה היא למפגש עם בעלי כלבים אחרים. כל אחד מהבעלים מביא עמו למפגש שקיות סנדוויץ' ובתוכן יש אוכל יבש לכלב לפי מספר הנוכחים במקום. כך מתאפשר לכל אחד מהנוכחים לקבל שקית עם טעימות לכלב שלו ולבדוק מהו סוג האוכל שהכלב שלו הכי התחבר אליו.

 

הדרך ה – 3 להתאים אוכל יבש לכלב: באמצעות בירור ברחבי הרשת

הדרך השלישית היא באמצעות בירור עם חכמת ההמונים. יש המון קבוצות פייסבוק ופורומים שיש בהן מגדלי כלבים. אתם צריכים להיכנס אל מקומות כאלה ולציין פרטים אודות הכלב שלכם, למשל:

  • סוג הכלב
  • גודל
  • גיל

לאחר מכן, תכתבו כי אתם מחפשים אוכל חדש ותבקשו המלצות מבעלי כלבים בעלי מאפיינים דומים. כך תוכלו לקבל המלצות שמתאימות לכלב שלכם באופן מיטבי ולבחור את האוכל המתאים עבורו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר להתאים את האוכל היבש לכלב שלכם. כעת, נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה ביותר מבין אלו שהוצגו לעיל. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את האוכל המתאים במהירות.

בעל חיים

אולי תאהבו גם את

חייה
מה חמוסים אוכלים?

החמוס הוא יונק שעיר ופרוותי בעל גוף ארוך וגמיש וריח גוף חריף. מדובר בבעל חיים סקרן, שובב, אנרגטי וידידותי בעל תוחלת חיים של מקסימום 10

קראו עוד »