חיפוש

ישראגרף – בית דפוס המוביל בתל אביב

גם בעידן הפרסום המקוון לבית הדפוס התל אביבי יש את השילוב הנדיר של ניסיון וידע עדכני המאפשר לו לספק ללקוחותיו מוצרים איכותיים במהירות הנדרשת. מאמר זה ידפיס את האמת על בית הדפוס המוביל בעיר ללא הפסקה.

 

עדיין רלוונטיים

גם בעידן הדיגיטלי של הודעות מידיות, מיילים ורשתות חברתיות בו עולם הפרסום ממקד את משאביו בפרסום אונליין יש צורך בבתי דפוס כמו ישראגרף שמציע שירותי הדפסה ללקוחות בכל הארץ וממוקם בעיר מרכזית כמו תל אביב.

היכולת לשרוד בעידן זה קשורה לשירותים שמציע בית דפוס ללקוחותיו הפוטנציאלים. בשנים האחרונות, פרסום ותוצרי ה-off-line איבדו מההילה שלהם אבל הם עדיין יכולים להיות אפקטיביים מאוד.

 

שירות מגוון

היכולת של בתי דפוס להמשיך להיות רלוונטיים ואף לשגשג קשורה ליכולת להציע מגוון פתרונות ושירותים ללקוחות המעוניין למתג עצמם או להדפיס על תכנים שונים כולל משטחים קשיחים כמו על עץ צפצפה, דיקט (סנדוויץ', לבוד), לוחות שעם ובוצר.

הדפסה על אלוקובונד (שתי שכבות אלומיניום עם PVC באמצע), הדפסות על ראי, קרטון ומגנטים. משטחים נוספים שניתן להדפיס אליהם הם PVC, קאפה, שמשונית, מדבקות, קנבס, פרספקט. כמו כן מוצר נוסף הוא ארגז התאורה (בק לייט) עוד כלי שיווקי למשוך תשומת לב של עוברים ושווים.

יתרונו שהוא מוצב בגובה העיניים ולאור העובדה שהוא מואר נתין לראות את תכניו 24/7. גיוון זה יוצר שווקים חדשים שלא היו קיימים בעבר ומשמרים את הרלוונטיות של תחום ההדפסה

 

טכנולוגיה לשירות הדפוס

מכונות דפוס מתקדמות מאפשרות להדפיס תכנים על גבי משטחים שלא היו נגישים בעבר. לדוגמא: בעל עסק המעוניינים למתג את עצמו באמצעות רכבו יכול להדביק עיטוף לרכב שהודפס בישראגרף, בית דפוס תל אביב. יכולת זאת מאפשרת להפוך כמעט כל משטח למסר שיווקי גם אם יתפוס את תשומת הלב לשניות בודדות

 

מוצר משלים לעידן הרשתות החברתיות

קיר סלפי הפך לכלי הכרחי עבור אלה המשווקים ברשתות החברתיות ומנסים לפתח מותג כלשהו. באמצעות הקיר ניתן להעביר בסרטון או בתמונה מידע רב למרות שהוא מוצב ברקע. הקיר יכול לכלול שמות ולוגואים של ספונסרים, מספרי טלפון וכל תוכן שיווקי אחר ושפה עיצובית הנלוות לו.

בעידן הרשתות קיר סלפי הפך מכלי בו השתמשו בהשקות ובאירועי ספורט לכלי נגיש ועממי יותר שניתן להזמינו בבית דפוס ולקבלו בתוך זמן קצר. בימינו הוא מוצב בכמעט כל חתונה, בר מצוות, מסיבות ואירועים אחרים.

 

שילוב של ניסיון וטכנולוגיות מתקדמות

בית דפוס יכול לרכוש את המדפסות הכי מתקדמות אך אם אין לא את אנשי המקצוע המתאימים ואת הניסיון הוא יתקשה לספק את דרישות השונות של הלקוחות. לבית דפוס ישראגרף יש את השלוב הנדיר של ידע ארגוני ארוך שנים (מאז 1977) לצד הידע העדכני וטכנולוגיות הדפוס הכי מתקדמות המאפשרות הדפסת תכנים על משטחים שלא היו אפשריים בעבר.

בית דפוס

אולי תאהבו גם את