חיפוש

בואו לקבל השראה: הגיע הזמן לביקור באוליווד רהיטים

צריכים לעצב חדר ילדים? נמאס לכם מהבלאגן בסלון? הגיע הזמן לבקר באוליווד רהיטים

למרות שרובנו לא עוסקים בעיצוב בתים או חללים בתור המקצוע שלנו, כולנו נדרשים לעצב איזה שהוא חלל במהלך חיינו באם זה החדר שלנו, המשרד או אפילו הבית כולו. השלב הראשון בעיצוב בית, לפני שבוחרים מה לקנות וכיצד לעצב את החלל, הוא קבלת השראה. התחילו מסיבוב באוליווד רהיטים וקבלו השראה מחדרים קיימים, רהיטים מעוצבים ושילובים מעניינים. מגוון רחב של פתרונות אחסון, מיטות ועיצוב חדרים בצורה חדשנית וכיפית.

 

ארונות ופתרונות אחסון

ארון הוא אחד הדברים הכי בסיסיים שצריך בכל חדר, החל מחדר השינה דרך הסלון, המשרד ואפילו השירותים. עם אוליווד רהיטים בחירת ארון תהיה משימה מאוד פשוטה לאור העובדה שתוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של סוגי ארונות ועיצובים. לצורך העניין, ארונות הזזה יכולים להיות מאוד מתאימים לסוג חלל אחד אך יכול להיות כי דווקא ארונות פתיחה הם מה שאתם צריכים, אנחנו ממליצים להגיע ולראות בעצמכם את היתרונות והחסרונות בכל אחד מהסוגים.

גם לאחסון יש לנו מגוון רחב של פתרונות בשבילכם ושוב, לא משנה לאיזה חדר אתם צריכים לתת מענה לפריטים שפשוט אין להם איפה להיות. לפעמים אנחנו שומרים מסמכים, עיתונים ואפילו תמונות, ומציאת הפתרון המושלם יכולה לעשות הבדל גדול בעיצוב הבית שלכם. באוליווד רהיטים תוכלו למצוא ארגזים מעוצבים וארוניות נוחות שיתאימו לכל חלל שתרצו אותן בו.

 

מיטות – לא רק כריות ושמיכות

גם כאן הבחירה יכולה להיות מאוד מרוכבת וסביר להניח שבכלל לא חשבתם על כל הפתרונות והאפשרויות שאפשר להכניס בבית שלכם. לדוגמא, תוכלו לבחור לילדים שלכם מיטות חמודות וכיפיות אשר יגרמו להם לרצות ללכת לישון וליהנות בחדר שלהם. גם לגילאים בוגרים יותר תוכלו לקבל השראה ואפילו כבר לרכוש, מיטות חבר נשלפות, מיטות יחיד וכמובן, מיטה וחצי למבוגרים שרוצים להתפנק במיטה ואפילו לישון באלכסון!

 

מה לגבי משרדים ואווירה לימודית?

חוץ מעיצוב חדר שינה ובחירת מיטה לילדים או למבוגרים, באוליווד רהיטים תוכלו למצוא מענה גם עבור משרדים וחללים ללמידה וזאת על ידי בחירת ועיצוב ספריות חללי עבודה. תוכלו לבחור בספריית כוורת גדולה אשר מטרתה לא רק להכיל ספרים אלא ממש להיות חלק עיצובי בבית. תשכחו ממה שהכרתם על ספריה שבנויה מארון פשוט וגבוה ובואו לקבל השראה אמיתית עם ספריות פינתיות או אפילו כאלה המגיעות כבר עם שולחן ומגירות כך שתוכלו לעצב באופן משלים ובקו אחיד את אזור הלמידה של הילדים שלכם או ממש את המשרד שלכם.

עיצוב הבית והמשרד יכול להיות משימה מאוד לא פשוטה עבור כאלו שאינם עוסקים בתחום באופן מקצועי ועל אחת כמה וכמה, כאלה שלא מכירים הרבה אופציות ולרוב נשאבים למוכר ולפשוט. אנחנו ממליצים לכם לקפוץ לביקור באוליווד רהיטים ולקבל השראה כיצד לעצב את הבית שלכם שיהיה גם יפה אך גם פרקטי.

 

בחירת מוצר אונליין

אולי תאהבו גם את