חיפוש

איך לבחור ארון מעוצב לעסק

אם גם אתם חשבתם לאחרונה את השאלה המתבקשת בכל משרד – איך אני יכול לשדרג את הנראות של העסק שלי? או אם פתחתם עסק חדש ואתם מחפשים את הפריט הנכון שישפיע על העיצוב של כל החלל, שווה לכם לחשוב על ארון מעוצב כעל כזה שיכול להאיר לכם את החדר או לעזור לכם ליצור שם קצת סדר וארגון.

המשפט "אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש לו" כבר מזמן לא תופס בעולם שלנו שמבוסס על וויזואליות, גאדג'טים ודברים יצירתיים שתופסים את העין. אם החלטתם לאמץ את הצד היצירתי שבכם ולעצב את המשרד בנישה קצת אחרת ולמצוא את הדרך לייחד אותו, בצורה גם קומפקטית שתעזור לכם, כנראה שארון מעוצב הוא אחד הדברים שאתם צריכים לחשוב עליו.

 

למה ארון מעוצב?

אין ספק שזהו אחד העצמים שתופסים את המקום הגדול ביותר בחדר. מעבר לפן של הנראות, מדובר גם על פריט עיצובי שהוא פשוט אופטימלי עבורכם; גם תוכלו לארגן ולסדר את המשרד בצורה הטובה ביותר וגם להפוך אותו ליותר נעים לעיניים.

ארון

אם כך, על איזה ארון אנחנו מדברים?

אין ספק שיש המון ארונות היום בשוק בחברות קטנות או בחברות ענק כמו איקאה, הבחירה היא בידכם. אך אם המילים שתפסו אתכם עד עכשיו הוא סדר וארגון בצורה אופטימלית, אין ספק שכדאי לכם לשקול ארונות הזזה מעוצבים. מעבר לזה שמדובר בארונות גדולים, חלקם באים עם מקרה וחלקם עם דלת רגילה, תוכלו למצוא ארונות מסוגים שונים, ביניהם גם מעץ, והחשוב מכל – הם מאוד קלים לשימוש ולא דורשים אקסטרה ספייס במשרד – הם זזים לצדדים ולא נפתחים קדימה, כך שהשולחן שלכם יוכל להיות צמוד וקרוב לארון החדש וגם תוכלו להספיק כמה שיותר עבודה מבלי להתאמץ.

 

גאדג'טים למשרד: אם כבר מדברים, על מה עוד כדאי לחשוב?

שאלה טובה. היום מדובר ברשימה בלתי נגמרת של הוצאות לכל משרד בישראל, אך יש אחת שמסדרת לכם אמינות והרבה ביטחון – כך שתנעלו את דלת המשרד בלילה, תדעו שהוא בידיים טובות. אנחנו מדברים על אינטרקום לעסק. מעבר לכך שיש לו יתרונות בכך שאתם תוכלו להיות בבקרה בדיוק על מי שנכנס ויוצא לכם מהמשרד על ידי מצלמה מותקנת, נפנה את תשומת ליבכם גם לעובדה שכל כניסה למשרד בעצם יחויב בזיהוי – כך תוכלו להימנע גם מאנשים אקראיים שאין להם כל קשר למשרד כמו מבקשי תרומות, עובד חוזר עצבני או כל דבר אחר שניתן לחשוב עליו. האינטרקום יימנע מכם לגשת לדלת ולצעוק את האמרה "מי זה?" 200 פעמים ביום וייעל בעצם את העבודה הגלובאלית של המשרד, מפקידת הקבלה ועד העובד שבחלק העמוק ביותר של המשרד. נראה שהמשרד שלכם יהפוך להיות יעיל במיוחד בקצב הזה.

אולי תאהבו גם את