חיפוש

חמישה טיפים לבחירת עורך דין רשלנות רפואית

ספגתם פגיעה כלשהי כתוצאה מניתוח רפואי? הוסב לכם נזק עקב אבחון רפואי שגוי? נשארתם מצולקים לאחר טיפול תרופתי? ייתכן ורופא שטיפל בכם התרשל. תביעת פיצויים אפשרית למי שחווה רשלנות רפואית. השלב הראשון בהגשת תביעה כזו היא בחירת עורך דין רשלנות רפואית שיוכל לסייע לכם. הנה חמישה טיפים לבחירת עורך דין כזה.

 

משרד או עורך דין עצמאי?

לפני הגשת תביעות נזקי רשלנות רפואית לקוחות פוטנציאליים רבים מתלבטים האם לפנות אל משרד עורכי דין המתעסק ברשלנות רפואית, או אל עורך דין עצמאי המתעסק ברשלנות רפואית. אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, אך הבנה של ההבדלים השונים יכולה לסייע בקבלת החלטה.

משרד עורכי דין מעסיק עורכי דין בהתמחויות שונות, כך שבמידה ותהיו מעוניינים להגיש תביעת רשלנות רפואית, תוכלו לפנות אל משרד מתאים, שם תקבלו עורך דין שיעבוד איתכם, בהתאם למקרה שלכם. הדבר שונה מעורך דין עצמאי, שבוחר בעצמו את המקרים שלו לפי לקוחותיו.

 

חשיבות הניסיון

בין אם מתלבטים בין בחירה במשרד עורכי דין או עורך דין עצמאי, מוטב לתת דגש על הניסיון של בעל המקצוע עימו בחרתם לעבוד. כמו בתחומים רבים בחיים, גם בעולם המשפט ועריכת הדין, ניסיון מהווה נדבך משמעותי בעבודת עורך דין. עורך דין מנוסה אמור לדעת את עבודתו בצורה טובה יותר.

עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון, מכיר פסיקות שונות בתחום ונחשף בפני אירועי רשלנות רפואית שונים, שהעניקו לו ידע נרחב התחום הרשלנות, מעבר לידע שמקנים לימודי המשפט. כמו כן, עורך דין מנוסה אמור להיות בעל אסטרטגיה לטיפול משפטי בתיקים שונים, אותה הוא גיבש בעזרת הניסיון האישי שלו במקרי עבר.

 

לא בושה לבקש המלצות

עורך דין הוא בעל מקצוע לכל דבר ועניין. במידה ואתם מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית, כדי שהוא ייצג אתכם בתביעת רשלנות רפואית, זה לא בושה לבקש המלצות.

שמעתם על עורך דין רשלנות רפואית כלשהו? אתם יכולים לפנות אל האתר שלו ולבדוק האם הוא מפרסם המלצות מלקוחות קודמים. אל תתביישו לפנות ישירות אל משרדו על מנת לקבל המלצות שהמשרד שמר.

 

מסגרת תקציבית

משפט רשלנות רפואית יכול להיות עסק יקר. אדם שתובע מוסד רפואי כלשהו עקב רשלנות רפואית, ייאלץ לשלם לעורך דין שינהל את המשפט עבורו ויגיש את התביעה בשמו. כמו כן, הוא עשוי להיעדר מעבודתו במהלך המשפט. לכן, כאשר שוכרים עורך דין, יש לעבוד במסגרת תקציבית, על מנת שהמשפט לא יפגע בכם מבחינה כלכלית.

 

דרכי התקשרות

תביעת רשלנות רפואית יכולה לכלול מפגשים רבים עם עורך הדין. לכן, כדאי לשקול שכירת עורך דין המתגורר בסמוך אל מקום מגוריכם או עבודתכם, על מנת שלא כל מפגש איתו ייקח זמן רב מסדר היום שלכם.

תביעות נזקי רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את