חיפוש

קניית יהלומים בחו"ל והמשמעויות האפשריות שלה

תכשיטים בכלל ותכשיטי יהלומים בפרט, הם מסוג הנכסים שהערך שלהם לעולם איננו פוחת. ההיפך הוא הנכון – במצב שבו לא ניתן לבטוח בשום דבר אחר, פונים המשקיעים ובעלי נכסים אחרים לרכישת זהב, יהלומים ומינרלים יקרים אחרים. בעבר נחשבו גם פנינים ליקרות המציאות, אבל מאז שנמצאה הדרך לייצור מלאכותי שלהן, ירד ערכן בצורה ניכרת. באשר לייצור תכשיטים, מדינת ישראל נמצאת מזה עשרות שנים באחד המקומות הגבוהים בתחום. טבעות אירוסין, שרשראות יהלומים וענקים, עגילים וצמידים, מיוצרים בישראל על ידי מיטב היצרנים ובעלי המקצוע. עם זאת, קורה לא אחת שלקוחות פוטנציאליים פונים לביצוע קניית יהלומים בחו"ל, לכאורה במטרה להוזיל את מחיר הקנייה. מהי קניית יהלומים בחו"ל וכיצד היא מתבצעת? מה שונה בין יהלומים ומוצרים אחרים נרכשים תדיר בחו"ל? היכן ניתן לרכוש יהלומים ישראלים איכותיים? כל התשובות בשורות הבאות.

קניית יהלומים בחו"ל – האם זה משתלם

בשנים האחרונות הפכה רכישת מוצרים שונים מחו"ל לקלה לביצוע ולמשתלמת במיוחד. זאת, בעיקר לנוכח המחירים הגבוהים הנהוגים בישראל למוצרים מקבילים. ואולם ככל שמדובר ביהלומים, רכישה באמצעות אתרים כגון אמזון ואחרים, עשויה להתגלות בסכומו של עניין כמקח טעות. תהליך הרכישה של יהלומים, כמו גם מוצרים אחרים, הוא פשוט וקצר יחסית. בדרך כלל, מכיל אתר האינטרנט המציע את הסחורה תמונות ומיצגים, הממחישים באילו מוצרים מדובר. על מה שצריך לעשות, הוא ללחוץ על הכפתור ולרכוש. לרשות הרוכשים עומד בדרך כלל גם איש שירות בשר ודם, המשיב על כל השאלות שעלולות להתעורר תך כדי התהליך. רכישות בחו"ל של בגדים, חלקי חילוף למכוניות וכן מוצרי צריכה שונים, הפכו למקובלות והן בהחלט חוסכות בעלויות.

מנגד, רכישות של יהלומים ומצרים מהסוג הזה, אינן משתלמות בהכרח. ראשית, ייבוא שלהם דורש תשלו מקנס בערך של 10 – 12 אחוזים ממחיר התכשיט. זאת, עוד בטרם התבררה האיכות שלו והעובדה שהוא עלול להכיל יהלום זול ובלתי ראוי. נכון להיום, אף שאין הגבלה ממשית על רכישות מהסוג הזה, אזרחים וצרכנים רבים מוותרים על התענוג היקר והבלתי משתלם הזה.

מה בין יהלומים וחולצות לילדים

אחד ההבדלים בין רכישת יהלומים לרכישת ביגוד  באינטרנט, היא שלגבי רכישת ביגוד יש אפשרות לראות את הבגד ולהעריך את המחיר והגודל שלו. בנוסף, גם אם התברר שמדובר במקח טעות, הרי שהעלויות המינוריות של המוצר אינן מזמינות בהכרח בפעולה דרסטית, בעיקר משום שהסכום שהוצא עבור הרכישה הוא קטן ולא דורש מעורבות.

מנגד, יהלומים הם יקרי ערך, וקל מאד להונות את מי שלא מבין בתחום. יהלומי דמה מזכוכית או יהלומים מקוורץ עלולים להגיע במקום היהלום, ולגרום נסק כבד לרוכשים. אם יש לך עניין ברכישת טבעת אירוסין יוקרתית לבת הזוג, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של דיימונד פקטורי יסייעו לך במציאת התכשיט המתאים ביותר לרכישה.

אולי תאהבו גם את