חיפוש

הכירו את עגילי היהלום של jb-jewelers

חושבים על מתנה לבת הזוג? סתם רוצות לחדש את אוסף התכשיטים בארון? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים על עגילי יהלום שיתאימו בדיוק לסטייל שלכם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים עגילי יהלום?

לפני שניגשים לבחור עגילי יהלום חשוב לגשת לחנות מתמחה בעלת מוניטין שמספקת עגילים מזהב, כסף ויהלומים אמיתיים אשר יבטיחו לכם קניה משתלמת ואיכותית. בשלב הבא כדי לבחור מראש איזה סוג עגילי יהלום אתם רוצים לקנות.

קיים מבחר רחב של סוגי עגילי יהלום כמו עגילים בצורת חישוק, עגילים צמודים המכונים גם עגילי "סטאד", עגילים נופלים, עגילי חבק ועגילים מטפסים. אצל jb-jewelers עגילי יהלום איכותיים שאתם פשוט חייבים שיהיו לכם.

עגילי יהלום

עגילי חישוק עם יהלומים

אם אתם רוצים לקבל מראה אלגנטי ובולט, עגילי החישוק של jb-jewelewrs הם הפיתרון המושלם בשבילכם. יש לזכור שעגילי חישוק מגיעים במגוון גדלים שונים וככל שגודל החישוק גדול יותר, כך הוא יותר דומיננטי.

אם אתם רוצים לבחור עגילים שיתאימו יותר עבור היום יום אך עדיין ישמרו על אלגנטיות, מומלץ לבחור בעגילי חישוק עם יהלומים בגודל קטן יותר שישתלבו עם כל פריט לבוש שתבחרו אך אם אתם מעוניינים בעגיל שימשוך יותר תשומת לב עבור אירוע חשוב או יציאה לילית, עגילי חישוק עם יהלומים בגודל רחב יתאימו לכם יותר.

 

עגילי יהלומים צמודים

אם אתם מעוניינים בעגילים קטנים יותר כחלק ממספר עגילים אחרים שאתם עונדים או כי אתם מעדיפים את הסטייל העדין יותר, עגילי יהלומים צמודים הם בדיוק מה שאתם צריכים. עגילים אלו שומרים על מראה עדין ואלגנטי ונותנים ליהלום עצמו את הכבוד הראוי לו. בשל כך, סוג זה של עגילים מתאים למראה הקז'ואל משום שהם פשוט הולכים עם כל סגנון לבוש או אירוע.

עגילי יהלומים מצורפים

עגילי חבק עם יהלומים

עגילי חבק הם עגילים שנענדים בחלקה העליון של האוזן. מדובר בסוג עגילים יחסית בולט שנועד להשתלב בנוסף עם עגילי סטאד בחלק התחתון של האוזן. גם בסוג זה של עגיל ניתן למוא שיבוצי יהלומים שיעניקו מראה יוקרתי אך יש לזכור שמדובר בעגיל רחב יחסית ולכן יש לשלב עמו את שאר העגילים בפרופורציה הנכונה.

 

עגיל מטפס עם יהלומים

מדובר בעגיל ארוך יחסית שנענד לכל אורך החלק התחתון של האוזן. מדובר בעגיל דומיננטי אך בעל אפשרות לשיבוץ יהלומים שיקנה מראה דומיננטי ויוקרתי.

 

לסיכום,

עם אתם מחפשים עגילים מושלמים בעלי שיבוצי יהלומים – jb-jewelewrs זה המקום המושלם בשבילכם. זכרו שקניות יוקרתיות מסוג זה מומלץ לעשות במקום שמתמחה בעיצובי תכשיטים והספיק לצבור מוניטין של שנים בתחום. בשל כך, כדאי מאוד לבחור בחנות תכשיטים שתציע לכם את המגוון הנרחב ביותר של עיצובים בשילוב עם חומרים איכותיים כמו זהב, כסף , יהלומים אמיתיים ואבני חן.

עגילי יהלום

אולי תאהבו גם את