חיפוש

כל מה שצריך לדעת כשמזמינים הפלגות בפיורדים הנורבגיים

עובדים קשה? רוצים לצאת לנופש, רק שניכם, ולהשאיר את הילדים הרחק מאחור אצל ההורים? אם כך, זה בהחלט מגיע לכם, כי אין זוג הורים שלא צריך לנוח ולנפוש לפעמים. מה שכן, נשאלת השאלה על איזה סוג של חופשה אתם חולמים ואם תמיד רציתם לראות את הפיורדים שבנורווגיה, עכשיו זה הזמן המושלם לכך. יש אינספור הפלגות בפיורדים הנורבגיים שביניהן תוכלו לבחור ואם יש מקום שמתאים לעשות בו שייט רגוע, שקט ושליו, זו נורבגיה הקסומה. בכל מקום שתביטו אליו במדינה הזאת אתם תראו מים שקטים זורמים, אז למה שלא תפנו אל חברת השייט המובילה ותיתנו לה לקחת אתכם למקומות הכי קסומים באזור זה של העולם? אם תדברו עם אנשים שכבר יצאו לחוויה כזאת אתם תראו שכולם ימליצו לכם על כך בחום, אז למה שלא תזמינו מקומות ותצאו להרפתקה של חייכם?

פיורדים

על מה אתם באמת משלמים?

אין אדם שחושב על האפשרות של הפלגות בפיורדים הנורבגיים ולא רוצה להבין בצורה חד משמעית על מה הוא באמת משלם. ראשית, כדאי לדעת שזה מאוד תלוי בסוג ההפלגה שאתם בוחרים, אך באופן כללי המחיר יכלול שייט, לינה וטיסה. שנית, באתר icruise אתם תראו שיש גם לא מעט סוגים של הפלגות בפיורדים הנורבגיים כך שאין ספק שיש גם מגוון רחב של מחירים. האם אתם רוצים לשוט לשבוע בלבד? או שאתם רוצים לקחת את השייט הכי ארוך ונרחב שיש? כמו כן, באתר של חברת דיירקטקרוז, שהיא חברת הקרוזים של ישראל, יש מבחר רב של חברות שייט שונות. זה כמובן עוד נתון שיכול להשפיע על המחיר, שכן יש אוניות מפוארות ויוקרתיות במיוחד לצד אוניות קצת יותר פשוטות. קחו בחשבון שיש גם מבצעים נהדרים מידי פעם שיוכלו להוזיל את החוויה וגם העונה בשנה שבה תצאו לבילוי הזה תשפיע על המחיר הסופי.

 

החדר שלכם באוניה

באתר דיירקטקרוז תוכלו לא רק לראות סוגים שונים של הפלגות בפיורדים הנורבגיים אלא גם סוגים שונים של חדרים באוניות. כך תגלו שיש:

  • חדרים פנימיים
  • חדרים עם מרפסות
  • חדרים חיצוניים
  • סוויטות ועוד

מעבר לכך שסוג החדר שאתם בוחרים ישפיע על מחיר החבילה כולה, הוא גם ישפיע על ההנאה שלהם מהנופש. יש אנשים שלא יוכלו לסבול את המחשבה של שהייה בחדר ללא חלון ואילו עבור אחרים זה בכלל לא משנה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב את רשימת האבזור של החדר באוניה וגם לראות כמה שיותר תמונות. כך תוכלו להבין מה באמת מחכה לכם והאם החדר שלכם באוניה שווה את ההשקעה או לא. לראות מדינה כמו נורבגיה בשייט מפנק זה מסוג אותם הדברים שישאירו אתכם עם טעם של עוד ואין ספק שכשתחזרו מהשייט מיד תזמינו לעצמכם כבר את החופשה הבאה.

 

אולי תאהבו גם את

קאו לאק
משלוש יוצא אחד

בואו נודה בזה כולנו – לבחור בין שתי אופציות טובות זו אף פעם לא משימה פשוטה. זה לא פשוט כשזה נוגע למאכלים, זה לא פשוט

קראו עוד »