חיפוש

איך חומרי ניקיון קנויים מזיקים לבריאות?

בשנים האחרונות אנו לא רוכשים חומרי ניקיון קנויים. שכן, גילינו שמדובר בחומרים שמזיקים לבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו באופן חמור למדי. הדבר התגלה לנו כשביצענו ניקיון בסיסי למדי במטבח, לצד התינוק הקטן שהיה על המנשא. בשורות הבאות נספר לכם איך התינוק נפגע מכך ומה הקשר לחומרי הניקיון שנעשה בהם שימוש באותם רגעים. 

 

המקרה שגרם לנו להתרחק מחומרי ניקוי קנויים

ציינו בפניכם בקצרה את שאירע לנו בזמן שניקינו את המטבח יחד עם התינוק שלנו שהיה על המנשא. אנו מוכרחים להודות שבאותם רגעים לא חשבנו שהשימוש בחומרי הניקוי שמוכרים לנו כל כך יביא לסיטואציה הקשה שחווינו. לאחר שהעברנו סמרטוט עם מעט חומר ניקוי על גבי השיש, התינוק החל להשתעל.

מדובר בשיעול די חריג וחזק שנמשך כמה דקות. הוא נפסק רק לאחר שיצאנו אל האוויר הפתוח. שם הבנו שחומרי הניקוי הזיקו לריאות הקטנות של התינוק שלנו והחלטנו שהם לא נכנסים אלינו יותר אל פתח הבית.

 

חומרי הניקוי מכילים חומרים שרעילים לבני אדם

כל אחד יודע שחומרי ניקוי מכילים חומרים מזיקים, זה הרי ידוע שצריך להרחיק אותם מהישג יד של ילדים ולהשתמש בכפפות, כדי להימנע מחדירת החומרים אל תוך העור. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שחומרי ניקוי אלה פוגעים לא רק בחלק החיצוני של הגוף, אלא גם בחלקים הפנימיים. מי שעושים שימוש בחומרי ניקוי כמו עובדים של חברות שירותי ניקיון משטחים עשויים לגלות לאחר זמן מה שהם חווים בעיות בנשימה.

 

אפשר לבחור אחרת – אפשרות מספר 1: הזמנת חברת ניקיון מומלצת

אם אתם רוצים להימנע ממגע ישיר עם חומרי הניקוי הללו, אתם יכולים לפנות אל חברת ניקיון מוסמכת שתשלח אליכם מנקה שיבצע את העבודה באופן הטוב ביותר. ראוי לציין כי יש חברות שמבצעות את הליך הניקיון עם חומרים טבעיים בלבד. כך שבעצם, מישהו אחר יבצע את העבודה עבורכם ותוכלו להיות בטוחים שאף אחד (כולל המנקה) לא ייפגע מהשימוש בחומרי ניקיון אלו.

 

אפשר לבחור אחרת – אפשרות מספר 2: להשתמש בחומרים שיש בבית

יכול להיות שתופתעו לגלות שיש לכם חומרי ניקוי טבעיים לחלוטין בבית. אין מדובר בחומרי הניקוי הטבעיים שנמכרים בחנויות, אלא בחומרים שאתם משתמשים בהם למטרת אכילה ותיבול. מדובר במוצרים הבאים:

  • מיץ לימון סחוט
  • חומץ
  • תרכיז לימון

הוספה של מעט מים חמימים אל אחד מהמוצרים הללו תהפוך אותם למסיר שומנים מהכיריים, מסיר כתמים מהשולחן והרשימה עוד ארוכה. כך שלא חייבים להשתמש בחומרי ניקוי קנויים שמזיקים לבריאות.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את חומרי הניקוי הקנויים ואת האופן שבו הם מזיקים לבריאות. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החיוניים, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך החלופית המתאימה לכם ביותר ולנקות את הבית מבלי לפגוע בבריאות שלכם.

שירותי ניקיון משטחים

אולי תאהבו גם את

שיטות הדברת יתושים
באזז! שיטות הדברת יתושים

יתושים הם חרקים מציקים הידועים בעקיצותיהם המגרדות וביכולת להעביר מחלות כמו מלריה, קדחת ועוד. שליטה של בני האדם באוכלוסיות היתושים באיזורי המגורים שלהם היא קריטית

קראו עוד »