חיפוש

איך להתאים ארון לחדר השינה?

מציאת האיזון הנכון בין סגנון ופונקציונליות של ארון הבגדים שלכם היא בהחלט משימה מאתגרת. כשאל השיקול הזה מצטרף גם הצורך להתאים בין הארון לבין שאר הרהיטים בחדר השינה – דברים בכלל מתחילים להסתבך. כדי לעזור לכם להתאים בין ארון הבגדים לחדר השינה שלכם, ריכזנו לכם מספר שלבים בדרך.

 

שלב ראשון: בחירת סוג הארון

ההחלטה הראשונה שתצטרכו לקבל היא איזה סוג של ארונות לחדר שינה אתם רוצים. אפשר לבחור בארונות סגורים עם דלתות רגילות, ארונות עם דלתות מחליקות, ארונות פתוחים עם מקומות תלייה, ארונות מראה ועוד. כדאי בשלב זה לחשוב מהם הצרכים שלכם- כל ארון יכול להתאים לדרישות ספציפיות אחרות. מומלץ להציץ בקטלוגים שונים בכדי לקבל השראה.

 

שלב שני: גודל הארון

זהו שלב חשוב ביותר שאסור לזלזל בו. חדרי שינה קטנים עלולים לסבול מארונות גדולים מדי, ואם לא מדדתם כמו שצריך את החדר- לעיתים הארון לא יאפשר לכם לפתוח את הדלתות שלו בצורה נוחה. על כן יש כמה דברים שחשוב לעשות.

קודם כל, מדדו את גודל שטח הרצפה הפנוי ואת גובה התקרה בחדר השינה. שימו לב גם למרחק של הארון המיועד מרהיטים אחרים- חשוב שיהיה מספיק שטח בין המיטה לארון בכדי שתוכלו לעמוד שם בנוחות.

לאחר שמדדתם את הגודל ואתם יודעים איזה ארון יוכל להיכנס פנימה, כדאי שתחשבו מה הגודל האמיתי שאתם צריכים. קיימים ארונות עם 2 דלתות, 4 דלתות, 6 וגם 8. כל אחד מהם הוא בעל שטח אחסון אחר שמתאים לאנשים אחרים. האם יש לכם מלתחה עשירה? האם אתם חוקים את הארון עם אנשים נוספים? כל אלה ישפיעו על בחירת הארון הנכון בשבילכם ובשביל חדר השינה שלכם.

 

שלב שלישי: סגנון הארון

עכשיו הגיע הרגע היצירתי. כדאי להתאים את סגנון הארון אל הסגנון הקיים של חלל חדר השינה שלכם. דבר זה רלוונטי גם לסגנון העיצובי, לצבעים ולפרטים הקטנים.

לדוגמה, אם רוב הרהיטים בחדר שלכם עשויים מעץ והם נוטים אל הסגנון הכפרי- כדאי שגם הארון שלכם יעוצב בצורה דומה, אחרת הוא יבלוט לרעה בתוך החדר. חשוב שבחדר השינה תישמר ההרמוניה מאחר וזה החדר הכי אינטימי בבית בו אתם יכולים להירגע ולישון, על כן יש לבחור את הסגנון של הארון בקפידה.

 

שלב רביעי: חללי האחסון

ארונות שונים מחולקים שונה. יש ארונות שבהם יש רק מדפים, ארונות בהם יש חלל תלייה משמעותי וכדומה. אם רוב המלתחה שלכם מורכבת משמלות ולבוש רשמי- חשוב שיהיה לכם מספיק מקום לתלייה. אם יש לכם אביזרים רבים או פריטים קטנים כמו גרביים- חשוב שיהיו בארון גם מגירות לצורך אחסון נוח. בחירה בחלוקה נכונה של חללי האחסון בתוך הארון תוכל לחסוך לכם זמן וגם לייצר סדר וארגון!

ארונות לחדר שינה

אולי תאהבו גם את