חיפוש

מעשנת פלט – מה זה מעשנות פלט ואיך הן עובדות?

מעשנת פלט ידועה ככלי ייחודי ביותר להכנת בשרים שנמצא אצל אנשים שיודעים, חיים ונושמים בשר. למקרה שאינכם בקיאים בתחום, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע הנחוץ לכם אודות מעשנת פלט ואיך היא עובדת. הישארו אתנו ותצאו מומחים בכל הנוגע לתחום הבשר והמעשנות.

 

כמה מילים על מעשנת פלט

כדאי שתדעו מה זה בעצם אומר "מעשנת פלט". מדובר בתנור ורסטילי שניתן להבעיר את תוכנו באמצעות הדלקה של שבבי עץ. בשונה ממשנה או מגריל שפועלים ברוב המקרים על בסיס פחם או גז, המעשה נחשבת לכלי נוח וקל לתפעול (כך שאם חששתם ממנה עד עכשיו – דעו שזה היה לחינם).

השימוש במעשנה מאפשר לעשן ולצלות את הבשר באופן אחיד. בניגוד לדעה הרווחת, אין צורך לחפש אחר חנות שמתמחה אך ורק מעשנת פלט, מכיוון שניתן להשיג את המעשנה בחנויות המובחרות שמציעות מכירה של גרילי גז, גרילי חשמל ועוד.

 

איך מעשנת פלט עובדת בעצם?

עכשיו אתם יודעים שהתפעול של מעשנת פלט  הינו קל ופשוט, כך שבשלב זה אתם צריכים לדעת איך המעשנה עובדת. כדי שהיא תעבור, אתם צריכים לבצע את השלבים הבאים:

 

  1. להזין את סוג הפלט

בשלב הראשון אתם צריכים להזין במעשנה את סוג הפלט, יש מי שקוראים לזה "קפסולות עץ" הנבחרות. אם יש ברשותכם מעשנת פלט וטרם קניתם קפסולות שכאלו, זה הזמן לרכוש אותן.

 

  2. לחיצה על הכפתור

בשלב זה אתם צריכים ללחוץ על הכפתור שמפעיל את המעשנה.

 

  3. קביעת טמפרטורה וזמן הבישול המתאים

כעת, עליכם לקבוע את הטמפרטורה ואת משך הבישול שאתם מעוניינים בו.

 

למה לבחור דווקא במעשנת פלט?

כעת ידוע לכם מהי מעשנת פלט ואיך אפשר לתפעל אותה. עכשיו, כדאי שתדעו למה אתם צריכים לבחור דווקא במעשנה. מבירור שערכנו עם אנשים שחיים את תחום הבשר, התברר לנו שיש כמה סיבות עיקריות לבחירות שלהם:

 

  • בגלל הדיוק

מרבית הבוחרים במעשנות פלט ציינו שיש להם את היכולת לשלוט בטמפרטורה וגם בזמן הבישול של הבשר. דבר שלא קיים בכל כלי להכנת בשרים. כך בעצם מתאפשר לדעת שהצלייה צפויה להיות בדיוק בהתאם לצורך שלכם.

 

  • קלות התפעול

כפי שראיתם מראש, קל מאוד לתפעל את המעשנה. הדבר אינו דורש ניסיון מקדים כלל (קריאה של מדריך כמו זה הנוכחי תאפשר לכם להיות מאסטרים בתחום).

 

  • איכות

אי אפשר לדבר על היתרונות של מעשנת הפלט ולא לציין את המבנה של המכשיר עצמו שמאפשר להביא לאיכות עישון ללא פשרות. הפעולה של המאוורר ובקר הטמפרטורה מאפשרים להגיע לחוויה קולינרית ברמה גבוהה ביותר.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות מעשנת פלט. עכשיו, אתם יכולים להיות מאסטרים בתחום, כך שנותר לכם רק לצלות כמה בשרים לחבר'ה. שיהיה בתיאבון!

פלט מעשן

 

אולי תאהבו גם את