חיפוש

האם ניתן לשפר את החשק המיני בכל גיל?

שיפור בחשק המיני הוא לא פונקציה של גיל. אמנם ככל שמתבגרים יש יותר סיכון לסבול מתופעות לוואי של תרופות או מאין אונות, אבל כל זה לא מחייב פגיעה בחשק המיני עצמו. אז מה עושים אם מתמודדים עם תופעות דומות? הנה כמה הצעות פגיעה בחשק במיני היא בעיה שכיחה שקיימת בכל רחבי העולם.

אבל בעוד מובן מאליו שלא מדובר רק בבעיה עם מגבלות גיאוגרפיות כאלה ואחרות, רבים לא מביאים בחשבון את הקשר בינה לבין הגיל. בפועל, יש גברים שטועים לחשוב שהחל מגיל מסוים בכלל לא ניתן להתמודד בצורה אפקטיבית עם פגיעה בחשק המיני. המציאות כמובן הפוכה וכדאי להכיר את הפתרונות שעל הפרק.

 

מה עושים כדי להגביר את החשק המיני?

קטלוג המוצרים של קאמגרה ישראל נותן דוגמא מעולה לפתרונות אפקטיביים עבור הגברת החשק המיני. קודם כל, יש בקטלוג מגוון רחב של מוצרים ובהם תחליפי ויאגרה, פתרונות לשפיכה מהירה ומוצרים טבעיים ומשלימים. שנית, כל המוצרים בקטלוג עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ומשווקים תחת רישיון מלא של משרד הבריאות. בזכות הקטלוג הזה, גברים בכל גיל כבר לא צריכים לחשוש מפגיעה בחשק המיני.

 

מה גורם לפגיעה בחשק המיני?

הדרך לשפר את החשק המיני בכל גיל היא לנסות לאפיין את הבעיה בצורה מדויקת. מטבע הדברים, יש הבדל למשל בין תופעה חד פעמית של אין אונות לבין תופעה מתמשכת שחוזרת על עצמה עם פגיעה בחשק המיני עם הפרטנר הקבוע. חוץ מזה, צריך להביא בחשבון את ההקשר הרחב של פגיעה בחשק המיני – כמו למשל מבחינת תרופות או סגנון החיים.

 

מה הקשר בין תרופות לבין פגיעה בחשק המיני?

תופעות לוואי של תרופות מסוימות עלולות לגרום לפגיעה בחשק המיני. מצד שני, אי אפשר כמובן להפסיק לנטול את התרופות – בעיקר אם הן משמעותיות עבור המטופל ואף מצילות חיים. בנוסף, יש לזכור שגם אורח חיים לא בריא עלול לגרום אין אונות ולגרור פגיעה בחשק המיני. כאן, מדובר בעיקר על סגנון חיים שכולל בתוכו עישון, צריכת אלכוהול ועוד.

 

מה קורה בגילאים מבוגרים?

אין ספק שככל שמתבגרים יש יותר סיכון לסבול מחוסר חשק מיני. עם זאת, הסיבות לחושק חשק מיני בגילאים מבוגרים אינן אחידות. יש מבוגרים שאצלם חוסר חשק מיני נובע מחוסר תאווה לפרטנר בחדר המיטות, בעוד אחרים סובלים כאמור מתופעות לוואי של תרופות שהם תלויים בהן. מנגד, הפתרונות הקיימים מתאימים פחות או יותר לכל הגילאים.

 

כך תמצאו את הפתרון המתאים

ניתן לשפר את החשק המיני פחות או יותר בכל גיל, אך צריך לעשות את זה נכון. ראשית, מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה ובעלי מקצוע. שנית, יש לקרוא את ההנחיות הברורות על המוצרים הקיימים.

תשוקה מינית

אולי תאהבו גם את

גודל גבר
לצאת גבר בדרך טבעית

נכון, בעולם של ימינו יש הרבה יותר שבירת קטגוריות וטשטוש זהויות, שמתבטאים גם בתפקידים נשים וגבריים שבעבר לא היו. יחד עם זאת להרבה גברים חשוב

קראו עוד »