חיפוש

האם בעל עסק יכול לחתום על הלוואה לפני שנכנס תזרים

מנהלים עסק? בטח אתם מכירים את המרדף האינסופי אחר מקורות מימון והלוואה עבור פיתוח וייעול העסק שלכם. אז אם גם אתם בית עסק שזקוק להלוואה ורוצה לדעת מה התהליך שיש לעבור על מנת להיות זכאי להלוואה, המשיכו לקרוא!

 

מה התהליך שיש לעבור על מנת לקבל הלוואה?

ברוב המקרים ההליך של קבלת הלוואות לעסקים מאוד נוח ופשוט. במידה ואתם בעלי עסק וזקוקים להלוואה בשווי של עד כ-150,00 ₪, הרבה פעמים תוכלו לקבל את אותה הטבה באופן מיידי באמצעות נציג בטלפון או דרך האינטרנט.

מה שצריך לבדוק לפני שאתם מנסים להשיג הלוואה בדרך זו היא האם אתם עומדים בתנאי הזכאות להלוואה. גם בירור זה הינו קל ומהיר ונעשה דרך האינטרנט באופן קל ומהיר במיוחד.

 

מה יתרון בהליך זה?

היתרון בהליך זה הוא העובדה שהוא לא דורש בירוקרטיה עמוסה או ערבים וביטחונות שעשויים להקשות מאוד על התהליך. בנוסף, בניגוד לדרישת הבנקים בלקיחת הלוואה, בהלוואת עסקים לא מבררים את מטרת ההלוואה וסיבתה אלא מסתפקים בתשובה לזכאות שמתקבלת באופן מיידי תוך מספר ימים. מכאן ניתן לומר שבמידה והסכום שלו אתם זקוקים אינו עובר את רף ה-150,000 ₪, אין צורך להראות שנכנס תזרים לפני שלוקחים הלוואה.

 

מה קורה במקרה של הלוואה גבוהה יותר?

במקרה של הלוואה גבוהה יותר מ-150,000, נדרש הליך מקיף יותר של בדיקת מסמכים ודפי חשבון ואף בדיקת נתוני האשראי מה שעלול להגדיל את הסיכוי שנתוני האשראי שלכם ייבדקו. בהתאם לנתוני האשראי שלכם ושאר המסמכים הפיננסיים, הלווה יוכל להחליט אם לאשר את ההלוואה או לא ואז במקרה כזה יכול להיות שבעל העסק לא יכול לחתום על ההלוואה לפני שנכנס תזרים.

 

אילו סוגי הלוואות ניתן לקבל?

  1. מימון שמתאים לצרכי רכישת מלאי לעסק מספקים בארץ או בחו"ל. היתרון בהלוואה זו היא העובדה שהיא מאפשרת לכם להחזיר את ההלוואה תוך עד שישה חודשים מיום קבלתה מה שמאפשר לכם לקחת טווח זמן ראוי.
  2. במידה וההוצאות של העסק מקדימות את ההכנסות, הדבר עלול להכביד מאוד ההתנהלות השוטפת של העסק. לשם כך קיימת הלוואה מיוחדת שבה תוכלו לנצל מסגרת חוץ בנקאית להלוואות שתוכלו לקחת ממנה כל סכום לתחילת החודש על מנת לגשר על הפער בין ההוצאות להכנסות.

 

מה יש לזכור לפני שלוקחים הלוואה?

מומלץ לשים לב כי יש לכם פוטנציאל החזר ודאי עבור ההלוואות שלכם. כך תוכלו להבטיח שתעמדו בהלוואה ובתנאיה. חשוב לזכור גם כי אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. משום כך חשוב מאוד לוודא עמידות כלכלית לצורך החזר ההשקעה בעסק.

 

לסיכום,

אם גם אתם מעוניינים להרחיב את העסק שלכם או לעמוד בהוצאותיו, הלוואה קלה ומהירה היא הפתרון הנכון והמעולה בשבילכם!

בעל עסק

אולי תאהבו גם את

מה תפקידו של יועץ עסקי?
מה תפקידו של יועץ עסקי?

בעולם העסקי התחרותי של היום, יועץ עסקי יכול להיות נכס משמעותי עבור כל עסק. יועץ עסקי מנוסה יכול לספק הדרכה ותמיכה חיוניות, תוך שימוש בידע

קראו עוד »