חיפוש

אימפוטנציה ודרכים טבעיות לטיפול

רבים סובלים מאין-אונות מתמשכת. עד כה, ויאגרה במרשם הייתה הפתרון הנפוץ ביותר, אך כיום קיימים מגוון פתרונות טבעיים שהוכחו יעילים ובריאים יותר לאדם. הנה כמה נתונים על הבעיה ודרכים טבעיות לפתרונה.

 

מהי אימפוטנציה וכמה נתונים בנושא

בשנים האחרונות גדל מספר על תלונות על קשיים מיניים ובעיות בתפקוד המיני כאשר אימפוטנציה, היא אחת מן התלונות המרכזיות. אימפוטנציה, היא הקושי להגיע לזקפה מלאה ולהחזיק אותה במהלך החדירה וקיום יחסי המין. אם בשנת 1995, שיערכו מדענים כי שיעור הגברים הסובלים מאין- אונות מתמשכת עומד על כ-150 מיליון, כעת משערכים כי עד שנת 2025 מספר זה יכפיל את עצמו.

ברמת המיקרו, בארץ ישראל, עם התפרצות מגפת הקורונה והסגרים חלה עלייה משמעותית בדיווחים על קשיים בתפקוד המיני ובאין-אונות מתמשכת. רופאים וסקסולוגים מציגים סטטיסטיקה לפיה אחד מכל שני גברים מעל גיל 40 סובל מאין אונות ברמה מסוימת. מעבר לכך, 4 מכל 10 גברים חוו קשיים בתפקוד המיני לתקופה של מספר שבועות ברצף, בשנה האחרונה.

 

ויאגרה

עד היום, הדרך הנפוצה ביותר להתמודד עם אין-אונות מתמשכת הייתה כדורי ויאגרה. ויאגרה היא תרופת מרשם שנוצרה בשנת 1996 במטרה לסייע בבעיות לחץ דם ותעוקת חזה, כשאחת מתופעות הלוואי שלה הייתה זקפה ממושכת. אך עם הזמן אזהרות השימוש ותופעות לוואי אחרות התווספו והתרופה נמצאה כבעייתית ליותר ויותר אנשים. כך, חברות מבקשות למצוא פתרונות טבעיים, שיתאימו לכלל האוכלוסייה.

 

פתרונות טבעיים לאימפוטנציה

קיימים מספר פתרונות טבעיים לאימפוטנציה, שהוכחו כפתרונות טובים ויעילים:

  • ארוחות כוח/ דיאטה מיוחדת
  • ויאגרה ללא מרשם
  • תרגילי גמישות
  • פטריות ריישי
  • תוספי תזונה בהמלצת נטורופת
  • הפחתת שעות צפייה בטלוויזיה

נפרט מעט על כל פתרון:

 

ארוחות כוח

מחקרים מציגים כי לאוכל שאנו אוכלים יש השפעה גדולה על התפקוד המיני שלנו. אחת לשלוש שעות לאכול חמישה אגוזים, עשרה שקדים ושני תמרים. זה יחזק את רמות האנרגיה ויאזן את לחץ הדם ורמת הסוכר בגוף.

 

ויאגרה ללא מרשם

כיום ניתן למצוא ויאגרה המורכבת מ-100% רכיבים טבעיים, ללא תופעות לוואי, שמאפשרת להגיע לביצועי שיא.

 

תרגילי גמישות

לגמישות הגוף יש יכולת לייצר תחושת קלילות בתנועה וחיזוק התודעה. מספר תרגילי גמישות בשבוע ישפר את הביצועים במיטה וכך גם את התפיסה העצמית.

 

פטריות ריישי

תוסף תזונה שניתן על ידי רופא נטורופת. הפטרייה מעניקה אנרגיה וכוח, מחזקת את מערכת החיסון ומפחיתה דלקות. ברפואה הסינית, פטרייה זו נחשבת לפטריית הנעורים.

 

תוספי תזונה בהמלצת נטורופת

מעבר לפטריות הריישי, קיימים תוספי תזונה שמטרתם היא להגביר את רמת האנרגיה בגוף, להזרים דם לאיברי המין ולהגביר את התשוקה. התייעצו עם נטורופת מהו התוסף הנכון עבורכם.

 

הפחתת שעות צפייה בטלוויזיה

מחקרים הציגו כי גברים שצפו בטלוויזיה שלוש שעות ומטה, הציגו ביצועים טובים יותר במיטה מאלו שצפו יותר משלוש שעות ביום.

עֲקָרוּת

 

אולי תאהבו גם את

גודל גבר
לצאת גבר בדרך טבעית

נכון, בעולם של ימינו יש הרבה יותר שבירת קטגוריות וטשטוש זהויות, שמתבטאים גם בתפקידים נשים וגבריים שבעבר לא היו. יחד עם זאת להרבה גברים חשוב

קראו עוד »