חיפוש

בחירת עו"ד לפי תחומי התמחות וביקורות חיוביות

הדרך הכי טובה לבחור עורך דין היא לבדוק במה הוא מתמחה ואיזה המלצות יש עליו. אם מוצאים עורך דין שמתמחה בתחום הרלוונטי וגם יש עליו ביקורות חיוביות, אפשר להגדיל משמעותית את הסיכוי לשביעות רצון בצד של הלקוחות

בחירת עורך דין היא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, יש המון עורכי דין ברחבי הארץ ומגוון עצום של תחומי התמחויות. אז בעוד מצד אחד אמור להיות קל יותר לבחור עורך דין כי יש אפשרויות רבות לבחור מתוכן, מצד שני רבים מאיתנו מרגישים מבולבלים או אפילו מתוסכלים. אם מוסיפים לזה את הרגישות הקיימת במקרים שבהם מלכתחילה פנינו לעורך דין, מבינים למה מדובר על סוגיה מורכבת.

חוץ מזה, בחירת עורך דין מחייבת אותנו להכין שיעורי בית – בתחומים שלא בהכרח יש לנו בהם ידע מוקדם. המעורבות של עורך דין קריטית לטובת הגדלת סיכויי ההצלחה של תביעה משפטית או ניסוח כתב הגנה, אבל אנחנו לא תמיד יודעים מה הוא עושה ומה תחומי האחריות שלו. לכן, הפתרון הוא ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים.

 

החשיבות של קבלת המלצות וביקורות

התייעצות עם עורך דין מומלץ, כדוגמת עו"ד הלנה שמחי למשל מראה את החשיבות של בחירת עורך דין לפי תחומי התמחות וביקורות חיוביות. זו דוגמא מעולה לחשיבות של קבלת המלצות וביקורות חיוביות, בעיקר אם מוודאים מראש התמחות בתחומים הרלוונטיים.

במילים אחרות, הדרך הכי טובה לבחור עורך דין היא לבדוק במה הוא מתמחה ואז לברר איזה המלצות יש עליו. אם עורך דין מסוים מומלץ על ידי לקוחות קודמים רבים אבל הוא בכלל לא מתמחה בנושא שבו אנחנו צריכים סיוע משפטי – אפשר להתקדם ולוותר על השירות שלו. אבל אם אותו עורך דין הוא גם גורם מומלץ וגם בעל התמחות רלוונטית, ניתן לתאם מולו פגישת היכרות ולהכיר אותו לעומק.

 

מה לומדים מביקורות חיוביות על עורך דין?

כל מקרה הוא עולם ומלואו וכל לקוח זקוק לשירותים משפטיים אחרים. עם זאת, אין ספק לגבי זה שיש דגשים שחוזרים על עצמם אצל עורכי דין שיש עליהם ביקורות חיובית. כך לדוגמא ניתן לראות שאת הביקורת החיובית מקבלים רק עורכי דין שמציעים יחס אישי לכל לקוח, שזמינים עבורם לכל מקרה של דילמה והתלבטות ושמספקים להם מידע אמין.

בנוסף, ביקורת חיובית בדרך כלל מעידה על כך שעורך הדין זמין עבור הלקוחות שלו גם במהלך התביעה וגם אחריה. בשביל שעורך דין מסוים יקבל ביקורת חיובית והמלצות, הוא צריך לעמוד לרשות הלקוחות שלו אפילו אחרי שהמשפט מסתיים. אם יש ביקורות כאלה על עורך דין, אנחנו יכולים ללמוד מכך על המקצועיות ועל המחויבות שלו כלפינו. זה מידע קריטי על עורך דין ולא כדאי להתפשר עליו כשבוחרים אותו.

ביקורות חיוביות לקראת בחירת עו"ד

אולי תאהבו גם את

נוטריון בהסכם ממון
מה תפקיד הנוטריון בהסכם ממון?

להסכמי ממון יש תפקיד משמעותי בהיבטים שונים של חיינו, בחיים הפרטיים והעסקיים. בעסקאות אלו, תפקידו של נוטריון הופך להיות מכריע בהבטחת הלגיטימיות, האותנטיות וההגינות של

קראו עוד »
תביעה בגין נזקי גוף
מהי תביעת נזקי גוף?

מדי יום אנשים מועדים, נפצעים ועוברים תאונות בבית ומחוצה לו. כאשר מדובר בגוף או באדם פרטי שגרמו לרשלנות ניתן להגיש נגדם תביעת נזקי גוף ולקבל

קראו עוד »