חיפוש

איך בוחרים מעשנת בשרים איכותית וזולה?

השוואה בין סוגים שונים של מעשנות מגדילה את הסיכוי לכך שנוכל למצוא את הפתרון הכי משתלם, יעיל ואיכותי עבורנו. במאמר הבא נסביר איך עושים את זה

עישון בשר הוא אמצעי יעיל לשיפור הטעם והמרקם של סוגים שונים של נתחים. באמצעות עישון בשר ניתן להפוך את המטבח הביתי למטבח מקצועי, במינימום של מאמץ וגם עבור כל סוגי האירועים. יתרה על כך, מעשנה היא כיום מוצר שכיח מאוד שיש כמעט בכל בית או דירה עם מרפסת. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא איך בוחרים את המעשנה הכי מתאימה עבורנו מכל הדגמים שיש בקטלוגים של החברות המובילות.

 

כך תדעו איזו מעשנה מתאימה לכם

התאמה אישית היא התנאי החשוב ביותר עבור השוואה בין סוגים שונים של מעשנות בשרים ודגמי גרילים. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של מעשנה איכותית, חייבים לוודא שהיא מתאימה לנו. התאמה אישית תבוא לידי ביטוי למשל ביכולת של כל מעשנה להתמודד עם סוג הנתחים שאנחנו ממילא רגילים לקנות, כמו גם בהתאמה לתקציב שהגדרנו. רק על בסיס הגדרה אישית נוכל לבצע השוואה אפקטיבית בין סוגי מעשנות ולמצוא את הדגם הנכון עבורנו.

 

מה לגבי המפרט של כל מעשנה?

עוד דרך טובה להשוות בין סוגים שונים של מעשנות היא להתייחס אל המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן. באמצעות המפרט המלא ניתן למשל ללמוד מה הביצועים של כל סוג של מעשנה, מהי תצורת המעשנה מבחינת ההבדל בין מבנה אנכי עומד לבין צורה אופקית ומה עמידות ונוחות השימוש. אם למשל רוצים להתמקד רק בדגמים איכותיים של מעשנות אבל לא מעוניינים לחרוג מתוך מסגרת התקציב, כדאי לבצע השוואה לפי המאפיינים השונים של פח, ברזל או פלדה.

 

מי יכול להמליץ לנו על מעשנות?

רוב האנשים שאוהבים בשר מקבלים המלצות על מעשנות מחברים, קרובים ובני משפחה שלהם. במידה ורוצים לקבל המלצות כאלה כדי ללמוד מחוכמת ההמונים אבל לא מכירים אישית אנשים שלאחרונה קנו מעשנה והיו מרוצים ממנה, ניתן להרחיב את מעגל המידע ולהיעזר באינטרנט וברשתות החברתיות. באותה הזדמנות, כדאי להסתכל גם על העיצוב של המעשנות ולזכור שהן מושכות תשומת לב בחצר או בדירה. כדי ליהנות מהמעשנה, כדאי שהעיצוב שלה יהיה מודרני ומרשים.

 

כתב אחריות על מעשנות איכותיות

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להשיג את כל סוגי המעשנות האיכותיות עם אחריות לטווח ארוך. אחריות מעניקה לנו שקט נפשי כי היא אומרת שיהיה לנו אל מי לפנות בכל סוג של תקלה, אך עוד מלכתחילה היא מעידה על איכות חומרי הגלם.

 

מה הגודל המומלץ?

בבחירת גודל המעשנה לוקחים בחשבון את מספר הסועדים ואת סוג הנתחים שרוצים להכין. באופן כללי, קבוצה של 10 אנשים תצטרך מעשנה בקוטר 50 ס"מ.

מעשנת בשר

אולי תאהבו גם את