חיפוש

עוברים דירה – אל תשכחו את המטבח

מעבר דירה הוא מאורע שעשוי להיות לא פשוט עבור אנשים רבים. הוא מצריך מאיתנו הרבה כוחות נפשיים על מנת להתמודד עם כל הסידורים והתכנונים שיש לבצע לקראת המעבר, וכן כוחות פיזיים על מנת לארוז ולפרוק את כל תכולת הבית. בתוך כל הכאוס והבלגן, חשוב לא להזניח את הבדיקה והטיפול בפרטים הקטנים, שיכולים לעכב את המעבר וההובלה במידה ולא דואגים להם לפני כן.

 

הובלת המטבח – מה צריך לדעת?

לפני שאתם מתחילים במעבר הדירה, חשוב לוודא עם חברת ההובלות שהזמנתם כי יש להם את הידע המקצועי על מנת לפרק ולהרכיב את המטבח. במקרים רבים הובלת המטבח לא כוללת רק הובלה פיזית של החפצים ממקום למקום, אלא דורשים גם שירותי פירוק והרכבה מקצועיים – שמצריכים ידע בעבודת אינסטלציה ובעבודה עם חשמל.

אם חברת ההובלה לא תוכל לספק לכם שירות זה, ניתן יהיה להזמין בעל מקצוע נפרד שיבצע את הליכי הפירוק וההרכבה – וחברת ההובלות רק תוביל את החפצים ממקומם.

במרבית חברות ההובלה ניתן לכלול בהובלה גם שירותי אריזה, במידה ואין לכם את תעצומות הנפש לארוז את כל תכולת הבית שלכם בכוחות עצמכם. במידה ובבית שלכם קיימים הרבה חפצים גדולים וכבדים, ניתן לשקול להוסיף להובלה גם שירותי מנוף – שאמנם יקלו גם על המובילים, אך יוכלו להעביר את תכולת הבית שלכם בצורה בטוחה יותר מאשר סחיבה ידנית של מורצים אלו.

 

כיצד ניתן להעביר את תכולת הבית בצורה בטוחה?

 

בחירה בחברת הובלות טובה ואמינה

ראשית, חשוב להזמין חברת הובלות מוכרת ואמינה, כך שתוכלו להיות בטוחים שההובלה של תכולת הבית שלכם נמצאת בידיים טובות. כדי לוודא שהחברה אכן אמינה, תוכלו לחפש המלצות אודותיה באינטרנט, או להיעזר בבני משפחה וחברים שאתם יודעים שעברו דירה בתקופה האחרונה.

יש לבחור את החברה גם לפי השירותים שהיא מציעה, ככל שתצטרכו שירות שיוצא מגדר ההובלה עצמה. שירותים אלו יכולים להיות שירותי אריזה ופריקה, שירותי מנוף, שירותי אחסון, השכרת משאית לביצוע הובלה עצמאית ועוד. את כל השירותים האלו תוכלו למצוא אצל פיק אפ – חברת הובלות מקצועית ואמינה, שתדאג להוביל את החפצים שלכם בצורה הבטוחה והאחראית ביותר!

 

אריזה נכונה

נוסף על בחירת חברת ההובלות, חשוב גם להקפיד על אריזה נכונה ובטוחה. למשל, את החפצים השבירים בבית שלכם יש לארוז בארגזים נפרדים ולסמן את הארגזים כשבירים, במיקום בולט על גבי הארגז. ניתן גם לעטוף את החפצים האלו באמצעות נייר עוטף שנועד למניעת שבירה ("נייר פצפצים").

 

ביטוח בעת מעבר דירה

אם ברצונכם לבטח את עצמכם מפני שבירה או קלקול של חפצים, חברות הביטוח מציעות פוליסות ספציפיות למעבר דירה. ישנן פוליסות שמכסות את הנזקים בעת ההעמסה וההורדה מהמשאית, בעת שימוש במנוף ועוד.

 

מטבח

 

אולי תאהבו גם את