חיפוש

מה אתם צריכים לדעת אם בכוונתכם לעשות ביטוח בריאות

במדינת ישראל, שהיא מדינת רווחה, לכל אחד מאיתנו יש סוג מסוים של ביטוח. הביטוח הלאומי הוא אותו הגוף שכולנו מבוטחים בו ואנחנו יודעים שהוא כולל לא מעט שירותים רפואיים ומימונים שונים. כמו כן, כל אחד מאיתנו מבוטח בקופת חולים כזו או אחרת, בין אם זה בביטוח הבסיסי ביותר שמציעות הקופות ובין אם זה במסגרת ביטוחים מורכבים יותר. עם זאת, האם באמת נדמה לכם שאותם ביטוחים בסיסיים יממנו את כל מה שצריך בעת צרה? הרי כולנו יודעים שיש גם לא מעט תרופות שכבר קיימות אך לא נכללות בסל, מה שגורם לכך שלא כולנו נוכל להשתמש בהן. זה מה שמוביל רבים מאיתנו לחשוב על ביטוח בריאות פרטי והאמת היא, שגם לכם כדאי לעשות זאת, כי למה שלא תהיו מבוטחים מפני כל צרה?

האם ביטוחים פרטיים באמת מממנים הכול?

כמובן שהתשובה לכך שלילית ויתרה מכך, זה גם תלוי בסוג הפוליסה שעליה אתם עומדים לחתום. יש פוליסות הרבה יותר נרחבות מאחרות שכוללות הרבה יותר סוגים של תרופות אך יש גם פוליסות מצומצמות יותר שמדברות רק על כיסוי עד גובה מסוים. לכן, ערב החתימה על פוליסת ביטוח בריאות, אנחנו מציעים לכם כן לבדוק על מה אתם עומדים לחתום ומה כולל הביטוח. הדבר האחרון שתרצו זה להיות בטוחים שמגיע לכם כיסוי מסוים אך בסופו של דבר לגלות שלא כך הדברים, אז למה לא להימנע מהמצב הזה מראש?

כל מה שיקבע כמה תשלמו

תוהים איך יכול להיות שפוליסה של אדם מסוים עולה יותר לעומת פוליסת ביטוח בריאות של אדם אחר? אם כך, כדאי לדעת שיש גורמים שונים שיכולים להשפיע על העניין. לדוגמא: גיל המבוטח, מצבו הבריאותי לפני החתימה על הפוליסה והרקע הגנטי והמשפחתי שלו. עוד גורם שיכול להיות משמעותי ביותר זו השאלה האם מדובר על אדם שמעשן או צורך אלכוהול על בסיס קבוע וגם, כמובן, השאלה דרך איזו חברת ביטוח אותו אדם רוצה להיות מבוטח. לכן טבעי שתרצו לפנות אל כמה חברות ביטוח שונות, לעשות ביניהן השוואות ולראות איפה מחכה לכם דיל טוב יותר. אם אתם מחפשים חברה אמינה עם מחירים נוחים, אתם מוזמנים לפנות עוד היום אל "אבנר ביטוח בריאות". כאן תקבלו לא רק הצעת מחיר טוב אלא גם שירות נהדר בכל פעם כשיהיה לכם צורך בכך, אז למה לחשוב פעמיים?

 

ביטוח בריאות בשבילנו

 

 

אולי תאהבו גם את

שיטות הדברת יתושים
באזז! שיטות הדברת יתושים

יתושים הם חרקים מציקים הידועים בעקיצותיהם המגרדות וביכולת להעביר מחלות כמו מלריה, קדחת ועוד. שליטה של בני האדם באוכלוסיות היתושים באיזורי המגורים שלהם היא קריטית

קראו עוד »